|
|
امروز: دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۱
کد خبر: ۳۶۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۶
معاون سرمایه‌گذاری شهردار قزوین گفت: سرای سعدالسلطنه یکی از بهترین میراث فرهنگی قزوین است و در این راستا سرای سعدالسلطنه قزوین احیا شد.
ناصر گنجی در جمع مدیران فرهنگی قزوین، با بیان اینکه شهرداری برای همه حوزه‌ها برنامه‌هایی را تدوین کرده است، اظهار داشت: احیای سرای سعدالسطنه به عنوان بزرگترین کاروانسرای درون شهری در خاورمیانه، بازسازی خیابان سپه و حمام قجر از برنامه‌های شهرداری قزوین برای حفظ بافت تاریخی قزوین است.

وی با بیان اینکه همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر فاز نخست تله سی یژ به همراه رستورانی در منطقه گردشگری زرشک به بهره‌برداری می‌رسد، عنوان کرد: ایستگاه مبدا و مقصد این پروژه آماده بهره برداری است که یکی از جاذبه‌های ورزشی و گردشگری استان قزوین به حساب می‌آید.

معاون سرمایه‌گذاری شهردار قزوین با اشاره به افتتاح پارکینگ طبقاتی البرز عنوان کرد: پارکینگ طبقاتی البرز با اعتبار 64 میلیارد ریال در فاز نخست به بهره‌برداری رسید و فاز‌های بعدی این پروژه واحد‌های تجاری و هتل است که در آینده آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: پارکینگ طبقاتی البرز از امروز آماده خدمات‌رسانی به شهروندان قزوینی است و این پارکینگ در خیابان طالقانی واقع شده تا بتواند از بار ترافیک این منطقه بکاهد.

معاون سرمایه‌گذاری شهردار قزوین با اشاره به پروژه سورتمه و پرش در آسمان اعلام کرد: پروژه سورتمه و پرش در آسمان با اعتباری بالغ بر 79 میلیارد ریال در بوستان ملی باراجین به بهره‌بردای می‌رسد و این سورتمه در حال حاضر از نظر طول مسیر و هیجانی که در طول مسیر دارد، بهترین سورتمه در کشور است.

گنجی تصریح کرد: پروژه سورتمه و پرش در آسمان باراجین در حال حاضر شروع به کار کرده اما فضای اطراف این پروژه هنوز کامل نشده است و به صورت کامل از 22 بهمن ماه قابل استفاده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین