|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۷
کد خبر: ۳۶۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۲
مقام علمی و شخصیت قرآنی و زحمات ۵۰ ساله آیت الله جوادی آملی در اختتامیه بیستمین المپیاد قرآنی جامعة المصطفی(ص) مورد تجلیل قرار گرفت.
با حضور شخصیت های علمی و قرآنی و علما و طلاب داخلی و خارجی حوزه علمیه قم و شهردار قم، از مقام علمی و شخصیت قرآنی آیت الله عبدالله جوادی آملی تجلیل شد.

در این مراسم که چهارشنبه شب همزمان با در اختتامیه بیستمین المپیاد قرآنی جامعة المصطفی(ص) برگزار شد، لوح تقدیر جامعة المصطفی العالمیه(ص) به آیت الله جوادی آملی اهداء شد.

تقدیر قالیباف از آیت الله جوادی آملی

شهردار تهران، محمد باقر قالیباف نیز به طور غیر مستقیم از آیت الله جوادی آملی تقدیر کرد و لوح تقدیری را توسط شهردار قم، محمد دلبری به این مرجع تقلید اهداء کرد.

آیت الله جوادی آملی سپس در سخنانی به تبیین عصمت و عترت به عنوان صراط و عقل به عنوان چراغ پرداخت و اظهار داشت: امروز وظیفه حوزه های علمیه این است که عصمت و امامت را به عنوان صراط در نظر بگیرند و عقل را در مقام چراغ بررسی کنند و فتیله ها را بالا بکشند تا جهان را روشن کنند.

استاد عالی حوزه علمیه قم با اشاره به شهدای اخیر حزب الله لبنان افزود: خداوند این عزیزان و سردار الله دادی را در پناه خود مأجور دارد و غفر الله لنا و لکم.

تقدیر از برگزیدگان المپیاد قرآنی المصطفی(ع) توسط آیت الله جوادی آملی، آیت الله اعرافی، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی و محمد دلبری، شهردار قم برنامه دیگر اختتامیه المپیاد بیستم جامعة المصطفی العالمیة بود.

خالد غفوری از کشور عراق، تنویر حسین از کشور هند، محسن احسانی از افغانستان، سناء الدین الدهلوی از کشور عراق و صدیقه حمیدی از افغانستان کسانی بودند جوائز خود را از دست آیت الله جوادی آملی دریافت کردند.

رتبه‌های دوم المپیاد بیستم قرآنی المصطفی(ص) نیز جوائز خود را از دست آیت الله اعرافی و دیگر مدیران جامعة المصطفی(ص) دریافت کردند.

رونمایی از مجموعه قرآنی مبین

رونمایی از مجموعه قرآنی مبین، آخرین برنامه اختتامیه بیستمین المپیاد قرآنی المصطفی بود که با حضور آیت الله اعرافی برگزار شد. این مجموعه حاوی صدها عنوان کتاب و ادعیه و تفسیر است و در نوع خود بی نظیر است که در حاشیه این المپیاد رونمایی شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین