کد خبر: ۳۶۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
در گامی جدید و در راستای اجرای توافق جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی برای از سرگیری روابط رسمی و فعالیت دیپلماتیک نمایندگی‌های سیاسی و کنسولی دو کشور، هیأت فنی ایرانی روز چهارشنبه وارد ریاض شد و مورد استقبال مسئولان عربستان سعودی قرار گرفت.


ایسنا: نماینده عربستان در مصر در مراسم روز قدس و ضیافت افطار دفتر حفاظت منافع ایران در این کشور حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری الدیپلماسی، حمود جرمان الاسمری، کاردار سفارت عربستان در قاهره در مراسم ضیافت افطار و روز جهانی قدس که محمد حسین سلطانی فرد، رئیس دفتر حفاظت منافع ایران در قاهره برگزار کرده بود، حضور یافت.

بر اساس این گزارش، در گامی جدید و در راستای اجرای توافق جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی برای از سرگیری روابط رسمی و فعالیت دیپلماتیک نمایندگی‌های سیاسی و کنسولی دو کشور، هیأت فنی ایرانی روز چهارشنبه وارد ریاض شد و مورد استقبال مسئولان عربستان سعودی قرار گرفت.

هیأت ایرانی در دو گروه کاری در ریاض و جده اقدامات لازم را جهت راه اندازی سفارت و سرکنسولگری و نیز فعالیت نمایندگی‌ دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان همکاری اسلامی انجام خواهد داد.

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در این باره گفت: تلاش خواهد شد که نمایندگی‌های کشورمان قبل از ایام حج سال جاری بازگشایی و فعال شوند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین