|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۳۶۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۵
فرهاد اصلانی بازیگر فیلم عصر یخبندان در نشست خبری این اثر در کاخ جشنواره برج میلاد ، کارت برنده فیلم را کارگردانی آن دانست.
نشست خبری فیلم عصریخبندان به کارگردانی مصطفی کیایی عصر امروز چهارشنبه با حضورعوامل این فیلم در سالن سعدی مجموعه کاخ جشنواره سی و سوم فیلم فجر برگزار شد. این جشنواره تا 22 بهمن برگزار می شود.

عصریخبندان به موضوع اعتیاد و آقازاده ها می پردازد.

در این نشست اصلانی گفت: تمام سعی ما در روند ساخت فیلم این بود آنچه کیایی می خواهد اجرا شود و این کار برای ما مانند دوی امدادی بود که همه به هم کمک می کردیم ، خدا را شکر هیچ کدام از بازیگران هنگام کار در این فیلم کار دیگری در دست نداشتند و این مسئله به بهتر شدن بازی ها کمک می کرد.

در بخش دیگری از این نشست مصطفی کیایی درباره لحن تلخ فیلم گفت: نمی دانم چرا فیلم تلخ ساخته ام ولی همه در سینما می خندند و شاید علت آن محسن باشد (اشاره به برادرش) ولی واقع مطلب این است که طنز در فیلم را خیلی دوست دارم و باید این طنز در سوژه اتفاق بیافتد، فیلمنامه را به این سمت ببرد ، فکر نمی کنم جای شیرین تر شدن فیلم با توجه به مضمون آن وجود داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا فرید در فیلم به دست قانون سپرده نمی شود توضیح داد: فکر می کنم چون خیلی حالمان از فرید بد شده بود جا داشت تا خودمان کار او را بسازیم و زودتر او را بکشیم تا کار او به آنجا نرسد.

بهرام رادان از بازیگران دیگر فیلم عصریخبندان در ادامه این نشست خبری با اشاره به وجود یک تیم حرفه ای در کنار هم گفت: مجبور بودیم کار خوبی ارائه دهیم و وجود یک گروه درجه یک سبب شد تا استقبال مردم از این فیلم برای ما قابل پیش بینی باشد.

مهتاب کرامتی یکی دیگر از بازیگران با توجه به مضمون فیلم که درباره اعتیاد است به شوخی گفت: قول می دهم که پاک هستم و اعتیاد ندارم و در طول کار این خیلی مهم بود که رکوردهای حسی گرفته شود ، هماهنگی میان اعضا وجود داشته باشد و باید بگویم که کار خیلی سخت و دشواری را پشت سر گذاشتیم.

سحر دولتشاهی نیز با بیان اینکه این فیلم تجربه درخشانی را پشت سر گذاشت، گفت: وقتی این همه جزییات بازیگری در فیلم توسط کارگردان دیده می شود معنایش این است که تجربه خیلی موفقی را پشت سر گذاشته اید.

آنا نعمتی بازیگر دیگر فیلم عصر یخبندان نیز در ادامه گفت: خوشحالم که طی یکسال گذشته فقط یک فیلم بازی کردم و آن هم عصر یخبندان بود و از اینکه نقش متفاوتی را ارائه دادم و یکی از لذت بخش ترین پشت صحنه ها را پشت سر گذاشتم احساس رضایت می کنم.

محسن کیایی از دیگر بازیگران فیلم با بیان این جمله که من از حالا به فکر فیلم بعدی هستم و استرس آن را دارم گفت: از آنجا که با مصطفی برادر هستیم مطمئنم در فیلم بعدی هم حضور خواهم داشت و اگر به من نقش ندهد مادرم تلفن می کند و نقش را برایم می گیردچرا که انتخاب نقشهای من در فیلم مصطفی بر عهده مادرم است.

مینا ساداتی بازیگر، منصور لشکری قوچانی، تهیه کننده و مهدی جعفری مدیر فیلمبردای و تعداد دیگری از عوامل این فیلم نیز در این نشست خبری حضور داشتند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین