|
|
امروز: چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۳۶۲۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲
معاون امنیتی وزیر کشور تاکید کرد: مسأله حجاب یک فریضه واجب الهی است و همه شهدای ما توصیه کردند که اگر قصد ادامه دادن راه ما را دارید، باید زندگی عفیفانه و جامعه عفیفانه را مراقبت کنید؛ این نگرانی‌ها برطرف خواهد شد.میراحمدی گفت: اگر اقلیتی اصرار بر ادامه موضوع بی‌حجابی داشته باشند، دستگاه‌های مسؤول مصمم هستند به وظیفه خودشان در این رابطه عمل کنند.

معاون وزیر کشور با اشاره به اطاعت از ولایت فقیه و حفظ حجاب به عنوان دو محور مورد تاکید در وصیت نامه شهدا گفت: مسوولان قوای سه‌گانه برای رفع نگرانی مردم درخصوص بی‌بند‌وباری مصمم هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید؛ مجید میراحمدی معاون امنیتی وزیر کشور عصر امروز در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم «میلاد حیدری» در جمع مردم شهرستان قرچک اظهار کرد: شهادت فنا شدن انسان برای میل به سرچشمه نور و نزدیک شدن به هستی مطلق است.

به نوشته فارس، وی گفت: شهید همواره زنده است و نزد خداوند متعال روزی می‌خورد، مقام شهادت مقامی است که امام راحل فرمودند شهادت فخر اولیا است و قله عبودیتی است که قهرمانانی همچون میلاد حیدری و دیگر شهدا به دلیل شایستگی‌ها، گلچین شده که به این قله رفیع دست پیدا می‌کنند.

معاون وزیر کشور افزود: شهید میلاد حیدری و همرزمانش بنابه دعوت رسمی دولت سوریه برای کمک تخصصی و مستشاری به سوریه اعزام شد اما به دست خبیث‌ترین انسان‌های روی کره زمین به شهادت رسید و برای او و فرزندان، همسر و خانواده‌اش باعث افتخار است.

وی این اتفاق برای کشور جای تاسف دارد، ادامه داد: تاسف از این لحاظ که از وجود این ستاره درخشان خدمت‌گذار به اسلام، مردم و کشور محروم شده است اما قطعا راه این شهید والامقام توسط جوانان این مرز و بوم با صلابت‌تر و قاطع‌تر طی خواهد شد.

معاون امنیتی وزیر کشور گفت: رژیم صهیونسیتی امروز دوران روزهای سخت و تاریکی خودش را طی می‌کند و مقامات آن رژیم جعلی اذعان می‌کنند که در معرض نابودی هستند‌ و به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

میراحمدی تصریح کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دو جمله در وصیتنامه‌های شهدا تکراری است، چه آنانی که در دفاع مقدس و چه شهدای مدافع حرم که در جنگ با داعش به شهادت رسیدند و این دو جمله همین کلمات مادر شهید بود یعنی اطاعت از ولایت فقیه و حفظ حجاب.

وی خاطرنشان کرد: به شما ملت عزیز مومن که با زبان روزه در این تشییع با شکوه حاضر شدید، اعلام می‌کنم که مطئمن باشید. مسؤولان در قوای سه گانه بر رفع نگرانی‌های مردم در خصوص حجاب و حل معضل بی بند و باری مصمم هستند.

معاون امنیتی وزیر کشور تاکید کرد: مسأله حجاب یک فریضه واجب الهی است و همه شهدای ما توصیه کردند که اگر قصد ادامه دادن راه ما را دارید، باید زندگی عفیفانه و جامعه عفیفانه را مراقبت کنید؛ این نگرانی‌ها برطرف خواهد شد.

میراحمدی گفت: اگر اقلیتی اصرار بر ادامه موضوع بی‌حجابی داشته باشند، دستگاه‌های مسؤول مصمم هستند به وظیفه خودشان در این رابطه عمل کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین