|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۳
کد خبر: ۳۶۲۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۳
از روز اولی که بازیکنان و کادر فنی دور هم جمع شدند، هدف‌شان موفقیت در جام ملت‌ها بود و باید قدم به قدم در این مسیر جلو برویم. اردوی اول، اردوی خوبی بود و باید بازی‌های دوستانه بیش‌تری برگزار شود تا بتوانیم در جام ملت‌ها دل مردم را شاد کنیم. به نظرم رسیدگی‌ها باید بیش‌تر شود و فیفادی‌های بعدی را نباید از دست داد تا شرایط تیم نیز بهتر شود.

یک ملی‌پوش تیم فوتبال استقلال معتقد است که دولت باید برای پرداخت بدهی استراماچونی به این باشگاه کمک کند.

به گزارش ایسنا، روزبه چشمی، ملی‌پوش فوتبال ایران پس از پیروزی ۲ بر یک ایران برابر کنیا اظهار کرد: از هواداران ممنونم که به ورزشگاه آمدند. ما لایق این پیروزی بودیم. بازی قبل هم باید با اختلاف دو یا ۳ گل می‌بردیم که مساوی شد. در این بازی روی یک‌ ضدحمله غافلگیر شدیم اما توانستیم جبران کنیم و پیروز شویم.

وی ادامه داد: از روز اولی که بازیکنان و کادر  فنی دور هم جمع شدند، هدف‌شان موفقیت در جام ملت‌ها بود و باید قدم به قدم در این مسیر جلو برویم. اردوی اول، اردوی خوبی بود و باید بازی‌های دوستانه بیش‌تری برگزار شود تا بتوانیم در جام ملت‌ها دل مردم را شاد کنیم. به نظرم رسیدگی‌ها باید بیش‌تر شود و فیفادی‌های بعدی را نباید از دست داد تا شرایط تیم نیز بهتر شود.

چشمی اضافه کرد: بدهی استراماچونی، اتفاق سنگینی برای استقلال است و پرداخت این حجم از پول کار ساده‌ای نیست. دولت و مسئولین باید به ما کمک کنند زیرا اگر این اتفاق تبعاتی داشته باشد، نه برای استقلال و نه برای فوتبال و ورزش ایران خوب نیست. ما خبرهای خوبی ۲ هفته پیش شنیده بودیم که آقای مخبر قول مساعدت داده بودند و هنوز امیدواریم این اتفاق رخ دهد. اگر تیمی که به این شکل قهرمان ایران شده بود، از آسیا حذف شود، شرمش برای فوتبال ایران است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین