|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۳۶۲۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۱۰ هزار و ۷۵۲ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۵ هزار و ۹۱۱ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۷۱ هزار و ۷۴۵ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۸۸ هزار و ۴۰۸ دُز رسید.


از دیروز تا امروز ۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰۳۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۸۸ نفر از آنها بستری شدند.

 بنا بر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت: تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۱۰ هزار و ۷۵۲ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۵ هزار و ۹۱۱ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۷۱ هزار و ۷۴۵ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۸۸ هزار و ۴۰۸ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۷ فروردین ماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰۳۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۸۸ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۸۶ هزار و ۴۵۸ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۹ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۵ هزار و ۲۴۹ رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۳۴۴ هزار و ۷۲۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۶۲۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۵ میلیون و ۷۷۰ هزار و ۵۴۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۳ شهرستان وضعیت قرمز، ۴۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۹۴ شهر در وضعیت زرد و ۱۹۳ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین