|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳
معرفی نمایندگان بخش معدن و کشاورزی
کد خبر: ۳۶۱۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
فرهاد آگاهی اگر چه در صنعت غذا چهره‌ای شناخته شده است و فعالیت گسترده تشکلی دارد، اما برای اولین بار است که به عنوان نماینده بخش خصوصی در ترکیب هیات نمایندگان اتاق تهران قرار می‌گیرد. او در انتخابات اخیر اتاق تهران، بالاترین رأی بخش کشاورزی را به دست آورد.

در کنار بخش بازرگانی که سهم اصلی را در میان منتخب‌های اتاق‌های بازرگانی دارد، بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، در دو بخش معدن و کشاورزی نیز بخش خصوصی نمایندگان خود را انتخاب می‌کنند.

به گزارش ایسنا، تمام منتخبان بخش خصوصی در دو بخش معدن و کشاورزی نیز از اعضای ائتلاف برای فردا هستند و در میان آنها، هم افرادی شناخته شده که سابقه حضور در اتاق بازرگانی را دارند به چشم می‌خورند و نام‌های تازه‌ای وجود دارد که در این دور از انتخابات به فهرست ائتلاف راه یافته‌اند.

فرهاد آگاهی اگر چه در صنعت غذا چهره‌ای شناخته شده است و فعالیت گسترده تشکلی دارد، اما برای اولین بار است که به عنوان نماینده بخش خصوصی در ترکیب هیات نمایندگان اتاق تهران قرار می‌گیرد. او در انتخابات اخیر اتاق تهران، بالاترین رأی بخش کشاورزی را به دست آورد.

مریم تاج‌آبادی از یکی از دو بانوی کارآفرین و فعال اقتصادی است که در انتخابات دوره دهم هیات نمایندگان اتاق تهران با رأی فعالان اقتصادی به پارلمان بخش خصوصی پایتخت راه یافت. او از فعالان دانش‌بنیان صنایع غذایی کشور و همچنین برنده لوح و نشان امین‌الضرب اتاق تهران است.

علی تقوی‌فر از کارآفرینان تولید مرغ و تخم‌مرغ کشور است که با حضور در ترکیب هیات نمایندگان اتاق تهران از دوره هشتم، نمایندگی گروه کشاورزی را در پارلمان بخش خصوصی بر عهده دارد. او در انتخابات اخیر نیز با رأی اعتماد فعالان اقتصادی موفق شد به دوره دهم هیات نمایندگان اتاق تهران راه پیدا کند.

داود رنگی از فعالان قدیمی و برتر حوزه کشاورزی است و در حال حاضر ریاست هیات مدیره فدراسیون طیور ایران به او محول شده است. او در انتخابات اخیر اتاق تهران، با رأی فعالان بخش خصوصی، به نمایندگی بخش کشاورزی انتخاب شده است. کاوه زرگران از کارآفرینان جوان حوزه کشاورزی و رئیس کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق تهران در دوره نهم، موفق شد با رأی بخش خصوصی به ترکیب هیات نمایندگان دوره دهم اتاق تهران نیز راه یابد. او که در رشته معدن تحصیل کرده است، ریاست هیات مدیره انجمن غلات ایران و مدیریت شرکت‌هایی در حوزه تامین غلات و روغن خام را بر عهده دارد.

حسن فروزان‌فرد از دیگر چهره‌های نسبتاً جوان هیات نمایندگان اتاق تهران است که در دوره هشتم همراه با ائتلاف برای فردا پا به اتاق تهران گذاشت. فروزان‌فرد در دور نهم هیات نمایندگان اتاق تهران، ریاست کمیسیون حمایت قضایی و مبارزه با فساد را در اختیار داشت و در اتاق ایران نیز در مقطعی با رأی نمایندگان بخش خصوصی، کمیسیون رقابت، خصوصی‌سازی و سلامت اداری این اتاق به او واگذار شد.

در بخش معدن نیز تغییراتی در میان اعضای منتخب شکل گرفته است. یکی از دو بانوی کارآفرین راه یافته به دوره جدید هیات نمایندگان اتاق تهران، فریال مستوفی است. او سابقه چند دوره عضویت در هیات نمایندگان اتاق تهران و ایران را در سجل کاری خود دارد و علاوه بر این، ریاست بر کمیسیون بازار پول و سرمایه، راهبری مرکز خدمات سرمایه‌گذاری و مدیریت اتاق فکر مشارکت در پروژه کمربند-راه در اتاق تهران از جمله مسئولیت‌هایی است که او بر عهده داشته است.

محمدرضا بهرامن به عنوان یکی دیگر از منتخبان این دوره از انتخابات، سکان بزرگ‌ترین تشکل معدنی کشور با عنوان «خانه معدن» را در دست دارد. او از فعالان کارآزموده حوزه معدن‌ است که دیرینگی حضورش در پارلمان بخش خصوصی نیز به بیش از یک دهه می‌رسد. اقبال فعالان بخش‌خصوصی به سجاد غرقی، سبب شد که او برای دومین‌بار صاحب یکی از 40 کرسی هیات نمایندگان اتاق تهران شود. غرقی که تجربه 16 سال مدیریت بنگاهی را در کارنامه دارد، در دوره نهم هیات نمایندگان برای ایجاد گشایش در امور فعالان معدنی تلاش مستمری را به کار بست.

قدیر قیافه، از فعالان اقتصادی حوزه معدن، بازرگانی و نفت و گاز است و از بهره‌برداران بیش از 15 محدوده معدنی فعال شناخته می‌شود. این فعال بخش معدن، سهامدار و عضو هیات مدیره شرکت‌های متعددی بوده و البته در شمار صاحبان کسب‌وکار تشکل‌گرا قرار دارد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین