کد خبر: ۳۶۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳
دبیرکل فدراسیون والیبال کشورمان گفت: با توجه به اهمیت میزبانی مرحله نهایی لیگ جهانی، تمام تلاش خود را برای بدست آوردن آن بکار می‌گیریم.
محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما در خصوص موضوع حضور بانوان در سالن محل برگزاری مسابقه پیگیری‌های داخلی را به صورت جدی انجام می‌دهیم. البته به گونه‌ای که هم شرایط اجرای لیگ جهانی رعایت شود و هم به اصول و موازین کشورمان خدشه‌ای وارد نشود.
 
وی تصریح کرد: برای ایجاد شرایط مناسب به منظور اجرای مرحله نهایی لیگ جهانی در کشورمان محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال جلساتی را با اعضای محترم هیئت دولت، شورای امنیت ملی و دیگر نهادهای زیربط برگزار کرده است.
 
دبیرکل فدراسیون والیبال اهمیت میزبانی مرحله نهایی لیگ جهانی را بسیار زیاد عنوان کرد و گفت: از آن جهت که این رقابت‌ها یکی از معتبرترین رویدادهای مهم والیبال جهان محسوب می‌شود میزبانی آن از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه بر آن، تیم ملی ایران در جمع 6 تیم برتر حضور پیدا می‌کند و با توجه به اینکه سال  گذشته هم جزو تیم‌های برتر بودیم از این طریق قدرت والیبال ایران به همگان ثابت می‌شود.
 
افشاردوست افزود: بازیکنان، پیشکسوتان، داوران و به طورکلی تمام فعالان رشته والیبال بازی‌های مدرن و حرفه‌ای را از نزدیک تماشا می‌کنند و بازیکنان ما در برابر تیم‌های معتبر جهان مصاف خواهند داد.
 
وی میزبانی لیگ جهانی را حرکتی در راستای رشد سخت‌افزاری دانست و گفت: در بحث سخت‌افزاری ما باید امکانات و تجهیزات خود را تا حد قابل توجهی حرفه‌ای و پیشرفته کنیم. ما در گذشته هم میزبان مسابقات لیگ جهانی بوده‌ایم ولی نوع اجرای مرحله نهایی این پیکارها با دیگر رقابت‌ها فرق دارد و امکاناتی می‌خواهد که باید به آن دست پیدا کنیم.
 
افشاردوست در خاتمه اظهار داشت: والیبال در حال حاضر از اقبال عمومی بالایی برخوردار است و برگزاری مرحله نهایی لیگ جهانی در ایران افق دید بسیار خوبی دارد که باعث می‌شود تا جمعیت بیشتری از نوجوانان و جوانان به این رشته گرایش پیدا کنند. با توجه به موارد فوق ما تمام تلاشمان را برای گرفتن میزبانی مرحله نهایی بکار خواهیم گرفت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین