|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۳۶۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵
نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مشکلات استان اصفهان به درستی به هیئت دولت منتقل شود و رئیس جمهور و هیئت دولت مشکل اشتغال اصفهان را برطرف کنند.
عباسعلی منصوری در گفت‌وگو تسنیم در اصفهان پیرامون سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان اصفهان اظهار داشت: در جلسه‌ای که روز گذشته با شریعتمداری معاون اجرائی رئیس‌جمهور داشتیم که در این صحبت‌هائی مطرح شد که استان اصفهان دارای نقاط مختلف و وسعت قابل توجه و مشکلات عدیده‌ای از جمله بحران آب و آلایندگی هوا و کویری گسترده است.

وی افزود: با توجه به مشکلات پیش آمده به دلیل وجود صنایع در این استان، چالش‌های زیادی را این استان  دارد و اکنون اشتغال به شدت تحت تاثیر مشکلات اقتصادی قرار گرفته و تعداد زیادی از جوانان استان جویای کار هستند و مشکلات فراوانی را برای این استان به وجود آورده است.

نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیماری‌های ناشی از آلودگی هوا در استان به سرعت در حال افزایش است، تصریح کرد: هم‌چنین بسیاری از کشاورزان استان و کسانی که مشاغل مرتبط به آب را دارند با مشکلات بسیار زیادی در این استان دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

وی با بیان اینکه آنچه که امروز در استان اصفهان به دلیل مشکلات فراوان شاهد هستیم بسیار فراتر از تصور مسئولان است، گفت: امید داریم هیئت دولت و وزار در سایر بخش‌های استان حضور پیدا کنند و مشکلات را به رئیس‌جمهور منعکس کنند و اگر این مشکلات به درستی منتقل شود، ارزیابی خوبی از این سفر به دست می‌آید و می‌توان امیدوار بود که از مشکلات استان اصفهان کاسته شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین