|
|
امروز: چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۲
کد خبر: ۳۶۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۱
قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: یکی از نقاط قوت دولت تدبیر و امید این است که در وضعیت موجود، کشور را در دو سال اخیر اداره کرده است .
'اسدالله بادامچیان' روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه سیستان و بلوچستان در زاهدان درباره عملکرد دولت گفت: هر دولتی دارای یک سری نقاط قوت و یک سری نقاط ضعف است.

وی ادامه داد: نقاط قوت دولت تدبیر و امید این است که در وضعیت موجود کشور را در دو سال اخیر اداره کرده زیرا اداره کشوری همانند ایران کار ساده و آسانی نیست.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: دومین نقطه قوت این دولت این است که در برخی زمینه ها از جمله بهداشت و درمان خدمات خوبی را آغاز کرده که امیدواریم بتواند آن را کامل کند زیرا اصل رایگان کردن و یارانه صحیح دادن به کسانی که دچار مشکلات مختلف درمانی از جمله بیماری های سخت هستند کار بسیار ارزشمند و شایسته ای است.

وی تصریح کرد: امیدواریم دولت از مشورت صاحبنظران در این زمینه بهره مند شود تا این کار بتواند ادامه یابد.

قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری به مذاکرات هسته ای ایران اشاره کرد و گفت: مذاکرات مساله ای بسیار مهم است، امیدواریم دولت بتواند در این زمینه موفق باشد.

وی گفت: ظریف وزیر امور خارجه ایران بر مبنای دیپلماسی عالی دنیا عمل کرد و ما از تیم هسته ای بنا بر فرموده رهبری حمایت می کنیم و این تیم را در زمان مذاکره تضعیف نمی کنیم البته رصد هوشمندانه می کنیم و این تذکرات را به آنها می دهیم.

وی ادامه داد: برخی پیش بینی می کردند اگر در مذاکرات به توافق برسند، غربی ها میدان را برای حل مشکلات اقتصادی ما باز می کنند؛ چنین چیزی خیلی خوش بینانه است که غربی ها حاضر باشند برای نظام جمهوری اسلامی که به منافع آنها خیلی آسیب زده، کاری کنند.

وی ادامه داد: این کشورها غارتگران منافع نفتی ایران بودند و انقلاب اسلامی ایران نگذاشت این کار انجام شود؛ آنها در این چند ساله توانستند بیش از 40 میلیارد دلار غارت کنند، خواست استکبار به گفته ریگان خشکاندن ریشه انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه تلاش تیم مذاکره کننده ایران در این است که با حفظ منافع ایران به یک توافق کلی برسد گفت: توافق در مذاکرات بیش از انکه ما به آن نیازمند باشیم، آمریکا و کشورهای غربی با وجود بحران های مختلف به آن نیازمند هستند.

بادامچیان در بخش دیگری ادامه داد: اگر ایران، روسیه، چین و هند با هم در زمینه اقتصادی همکاری کنند با تبدیل شدن به قدرت عظیم و قوی بیش از نیمی از بازار دنیا را در اختیار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه دولت برای موفق شدن فرصت های خوبی را در اختیار دارد ،ادامه داد: در راستای فرموده رهبر معظم انقلاب وظیفه همه ما کمک به دولت است و

همه گروههای اصول گرا آماده این کمک هستند.

وی درباره انتخابات مجلس نیز گفت: تقریبا بین اصول گرایان تفاهم است که فهرست جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز را تایید کنند همه از آن فهرست حمایت می کنند و به نظر این بهترین مسیر است.

وی ادامه داد: این دوره از مجلس ما مواجه با توطئه هایی هستیم؛ برخی فتنه گران می خواهند در این مجلس اعمال نفوذ کنند که ملت باید مراقب این مساله باشد.

بادامچیان افزود: ما در انتخابات مجلس از هم اینک سه مشکل را مشاهده می کنیم که یکی از آنها استکبار جهانی است که می کوشد در ایران یک انتخابات تونسی راه بیاندازد زیرا از حمله به ایران و اثر گذاری تحریم ها علیه ایران مایوس شده است در نتیجه سعی می کند برای آسیب زدن به انقلاب عناصر لیبرال غرب زده و غیر انقلابی را با شعارهای دهان پرکن و به ظاهر به نفع مردم بر سر کار بیاورند.

وی ادامه داد: استکبار اگر نتواند از طریق انتخابات تونسی کار خود را پیش ببرد به نظر می رسد از اغتشاشات فتنه ای استفاده می کند که این امر با هوشیاری ملت و مراقبت همه مسوولان به بن بست خواهد خورد.

وی جریان اصلاح طلب را دیگر مساله انتخابات بیان کرد و افزود: جریان اصلاح طلب درصدد است در انتخابات مجلس اکثریت را به دست گیرد که متاسفانه کاملا در مجلس ششم و سوم این جریان نشان داد که نتوانسته باری از دوش ملت بردارند و در این دو مجلس با تمام قوا کوشیدند مقاصد سیاسی، جناحی و سلطه گری خود را برقرار کنند به همین علت در برخی مجالس دیگر مردم به آنها رای ندادند و هم اینک نیز دوباره درصدد هستند این مساله را بیازمایند.

وی اظهار کرد: مساله دیگر ما رقابت بین کسانی است که قدرت طلب هستند و می خواهند در انتخابات با دادن شعارهای مختلف نظر مردم را جلب کنند که در این زمینه لازم است اصول گرایان سعی کنند به ملت نشان دهند که قصد سلطه گری و فاصله با خط اصیل انقلاب و ولایت ندارند بلکه می کوشند با وحدت و یگانگی به مردم خدمت کنند.

وی درباره رابطه با روسیه و چین گفت: ما از همه فرصت ها در دنیا استفاده می کنیم و در این زمینه شتابزدگی نمی کنیم و سیاست ما این نیست که از همراهی روسیه با آمریکا یک موضع و از مقابله آن ها با یکدیگر یک موضع دیگر بگیریم بلکه نظام جمهوری اسلامی سیاست مستقل خودش را دارد.

وی درباره حزب موتلفه گفت: ما معتقد به دعواهای حزبی نیستیم و اعتدال واقعی را این حزب دارد زیرا اعتدال آن لیبرالی و سیاسی نیست بلکه اعتدالی انقلابی و ارزشی است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین