|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۳۶۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱
حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی طی بیانیه‌ای از کلیه آحاد مردم شهید پرور اسلامی در سراسر ایران و جهان، احزاب و سیاسیون و تشکل‌ها و سایر نهاد‌ها دعوت به عمل آورد که باحضور پر شور خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن مایه وحدت، همدلی و دوستی فی مابین آحاد مختلف کشور شوند.
حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی همزمان با ایم دهه فجر و سی ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

«و لقد ارسلنا موسی بایاتنا ان اخرج قومک من الظلمات الی النور و ذکر هم بایام الله ان فی ذلک لایات لکل صبار شکور؛‌ و ما موسی را با آیات خود فرستادیم و (دستور دادیم) قوم خودرا از ظلمات به نور بیرون آر و ایام‌الله را به انها یادآوری کن که همانا در این (یادآوری) برای آنان که اهل صبرو شکرگزاری باشند نشانه‌ها و عبرت‌هایی است.
 
یوم الله ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران یاد آور ایامی است که مردم غیور با رهبری عالمانه حضرت امام راحل قدس الله نفس الزکیه  و با همراهی مردم صبور و شکور ایران بر طاغوت زمان که از ایادی شیطان بود غلبه کرد.پیروزی که تجلی دیگری از آیه شریفه مطلع کلام است که خود سراسر پیام روشن است و هدایت بخش پیروی از ولایت فقیه و رهبری عزیز ، صبر در مصائب و تکلیفی است که قران کریم در ادامه ذکر و گرامی داشت ایام الله امر به آن فرموده است در واقع از آغاز نهضت تا به امروز ، همین صبرو استقامت ملت رشید ایران و رهبران آن بوده که مانع شکست انقلاب اسلامی شده، انقلابی که همواره مورد هجمه مستکبران قرار داشته است.
 
کودتا، ایجاد اختلافات قومی، مذهبی، جنگ تحمیلی، تحریم‌های غیر انسانی و ترورهای ناجوانمردانه تنها بخشی از توطئه‌هایی هستند که طاغوت‌های دوران ما علیه حرکت توحیدی و ترقی خواهانه ملت ایران بکار گرفته اند. کیست که نداند که دستگاه عریض و تویل رسانه‌های غرب هرروز چه هجمه اغواگرایانه و چه تصویر وارونه‌ای از جامعه اسلامی ما به مخاطبان خود القا می‌کند؟ کیست که خباثت و زورگویی قدرت های استکباری جهان علیه برنامه صلح آمیز هسته‌ای ملت ایران را نشنیده باشد؟ و در عین حال کیست که عزت و شرافت این ملت بزرگ را درهمین عرصه‌های نابرابر ندیده باشد؟
 
لذا حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی از کلیه آحاد مردم شهید پرور اسلامی در سراسر ایران و جهان، احزاب و سیاسیون و تشکل‌ها و سایر نهادها دعوت می‌کند یکبار دیگر دشمنان قسم خورده انقلاب را مایوس نموده و باحضور پر شور خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن مایه وحدت، همدلی و دوستی فی مابین آحاد مختلف کشور شوند تا درس دیگری باشد برای جهانیان.
 
  دبیر کل حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی
 
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد زارع فومنی


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین