|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۵
کد خبر: ۳۵۹۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶
هجمه‌های اخیر دشمنان به انقلاب اسلامی به لحاظ تنوع و ترکیب بی‌سابقه است. برای دفاع در برابر این تهاجم بی‌سابقه، مدیریت رسانه‌های کشور باید با ساماندهی جدی و احساس مسئولیت به عرصه روشنگری افکار عمومی، وارد صحنه شوند.

نماینده استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری گفت: برای پیروزی در جنگ اقتصادی، برنامه‌های خرد و بخشی‌نگری کفایت نمی‌کند و نیازمندیم اقتصاد را به شکل کلان ببینیم.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله محسن اراکی در نطق پیش از دستور یازدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جنگ اقتصادی دشمنان علیه کشور یک جنگ جدی و تمام‌عیار است، اظهار کرد: در کنار جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی، این جنگ اقتصادی هم وجود دارد و برای پیروزی در جنگ اقتصادی، برنامه‌های خرد و بخشی‌نگری کفایت نمی‌کند و نیازمندیم اقتصاد را به شکل کلان ببینیم و برای بخش‌های گوناگون آن برنامه‌های هماهنگ پیش‌بینی کنیم.

وی گفت: هجمه‌های اخیر دشمنان به انقلاب اسلامی به لحاظ تنوع و ترکیب بی‌سابقه است. برای دفاع در برابر این تهاجم بی‌سابقه، مدیریت رسانه‌های کشور باید با ساماندهی جدی و احساس مسئولیت به عرصه روشنگری افکار عمومی، وارد صحنه شوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از برخی نارسایی‌ها در تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی، تأکید کرد: امروز دیگر تنها ارائه گزارش خدمات صورت‌گرفته کفایت نمی‌کند و باید این دستاوردها با نگاه حرفه‌ای و تخصصی تبیین شوند و با رصد فعالیت تبلیغاتی دشمنان در فضای مجازی و حقیقی برای خنثی‌کردن آنها چاره‌اندیشی شود تا از سوءاستفاده دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی پیشگیری کنیم.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین