|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳
کد خبر: ۳۵۹۵۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
ما خواهان رئیس جمهوری هستیم که موضع واحدی درباره همگان داشته باشد و دیگران وی را وتو نکنند. اما چگونه ممکن است با رئیس جمهوری توافق کنیم که دشمن او را برای اجرای دستورات خود می‌خواهد. ما مرحله‌ای را درباره انتخاب رئیس جمهور گذرانده‌ایم و هنوز منتظریم که منافع نزدیک شود تا به نتیجه مطلوب برسیم.

رئیس فراکسیون حزب‌الله لبنان در پارلمان تأکید کرد که لبنانی‌ها باید برای انتخاب رئیس جمهور جدید مذاکره کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، محمد رعد، رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: کشمکش و چالش درباره انتخاب رئیس جمهور تضعیف موضع ملی است و باید برای انتخاب رئیس جمهور جدید مذاکره کنیم و به تفاهم برسیم. برخی پافشاری می‌کنند که نامزد جایگزینی انتخاب شود تا زمانی که درباره نامزد واقعی‌شان به توافق برسند و در مقابل ما هنوز نامزدمان را اعلام نکرده‌ایم اما نامزدی داریم که مایلیم رئیس جمهور شود و می‌خواهیم نام وی را مطرح کنیم.

وی تأکید کرد: ما خواهان رئیس جمهوری هستیم که موضع واحدی درباره همگان داشته باشد و دیگران وی را وتو نکنند. اما چگونه ممکن است با رئیس جمهوری توافق کنیم که دشمن او را برای اجرای دستورات خود می‌خواهد. ما مرحله‌ای را درباره انتخاب رئیس جمهور گذرانده‌ایم و هنوز منتظریم که منافع نزدیک شود تا به نتیجه مطلوب برسیم.

محمد رعد گفت: مشکل افزایش قیمت دلار مشکلی است که باید با آن مثل یک فشار برخورد کنیم. فشارهای زیادی روی مقاومت است که یکی از آن‌ها افزایش قیمت دلار است اما این‌ها باید بدانند که هرگز نمی‌توانند ما را گرسنه کنند و ما را تحت فشار قرار دهند به ویژه اینکه ما اهدافشان را می‌دانیم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین