کد خبر: ۳۵۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۱
امشب بررسی جزییات لایحه بودجه ۱۴۰۲ در کمیسیون تلفیق به پایان رسید؛ فردا نیز هیات رییسه کمیسیون تلفیق در جلسه‌ای با حضور معاونت قوانین و دبیران مربوطه مصوبات را تدوین کرده و سپس گزارش کمیسیون تلفیق در سامانه بارگذاری می‌شود.


یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از پایان بررسی جزییات لایحه بودجه ۱۴۰۲ در کمیسیون تلفیق خبر داد و گفت که بررسی جزییات در صحن علنی از روز شنبه ۶ اسفند آغاز می‌شود.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌و گو با ایسنا اظهار کرد: امشب بررسی جزییات لایحه بودجه ۱۴۰۲ در کمیسیون تلفیق به پایان رسید؛ فردا نیز هیات رییسه کمیسیون تلفیق در جلسه‌ای با حضور معاونت قوانین و دبیران مربوطه مصوبات را تدوین کرده و سپس گزارش کمیسیون تلفیق در سامانه بارگذاری می‌شود.

این عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ ادامه داد: احتمالا یکشنبه هفته آینده گزارش کمیسیون تلفیق بارگذاری شده و نمایندگان از آن روز تا چهارشنبه هفته آینده فرصت ارائه پیشنهادات روی گزارش تلفیق را دارند و بعد از آن سامانه بسته می‌شود؛ پیش‌بینی می‌شود جلسات علنی مجلس برای بررسی جزئیات لایحه بودجه از شنبه ۶ اسفند آغاز خواهد شد.

وی با مقایسه‌ای بین زمان بررسی بودجه در سال گذشته نسبت به امسال در مجلس گفت: جلسات علنی مجلس در سال گذشته برای بررسی بودجه از اول اسفند شروع شد که امسال از ۶ اسفند خواهد بود بدین دلیل که امسال دولت ۳۷ روز لایحه بودجه را با تاخیر به مجلس تقدیم کرد. با این وجود محلس با عزم و اراده به موقع کلیات را بررسی و تصویب کرد. کمیسیون تلفیق هم در وقت مقرر بررسی‌ها را انجام داد و امشب بررسی‌ها را به پایان رساند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین