|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۳۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳
پالایشگاه بندرعباس که در 23 کیلومتری غرب این شهر واقع شده دارای ظرفیت پالایش روزانه 350 هزار بشکه نفت خام و میعانات گازی است.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت : همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارک فجر، 15 طرح در بخشهای مختلف این پالایشگاه به ارزش 305 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 'هاشم نامور' روز دوشنبه در آیین بهره برداری از طرح های پالایشگاه نفت بندرعباس ، از جمله مهمترین این طرحها را بهره برداری از سه دستگاه مخزن ذخیره سازی نفت خام با مجموع ظرفیت یک میلیون و 500 هزار بشکه در روز، ترمیم و بازسازی سازه ها، کانال ها و تکیه گاههای بتنی تاسیسات در پالایشگاه و تعویض رله های میکروپروسسوری توربینهای گازی مولد برق نام برد.

وی با اشاره به اهمیت بهره برداری از دستگاه های مخزن ذخیره سازی نفت خام، بیان داشت : این مخازن به منظور استمرار در تولید فرآورده های نفتی و ذخیره سازی نفت خام و میعانات گازی به بهره برداری رسیده که با وارد مدار شدن آنها، ظرفیت ذخیره سازی خوراک پالایشگاه نفت بندرعباس 50 درصد افزایش می یابد.

پالایشگاه بندرعباس که در 23 کیلومتری غرب این شهر واقع شده دارای ظرفیت پالایش روزانه 350 هزار بشکه نفت خام و میعانات گازی است.

این پالایشگاه سومین پالایشگاه نفت کشور به لحاظ ظرفیت پالایشی است.

منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین