|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۱
کد خبر: ۳۵۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵
جانشین انتظامی استان یزد یادآور شد: تعدادی از مراجعان این پزشک قلابی شناسایی و به دانشگاه علوم پزشکی معرفی شده اند.
جانشین انتظامی استان یزد از دستگیری پزشک قلابی خبر داد که با تهیه مهر جعلی متخصص داخلی به طور مخفیانه در یزد و تهران اقدام به طبابت می کرد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس سرهنگ ' عطاء ا...احمدی' گفت: با توجه به اعلام خبری در خصوص اینکه یک خانم با تهیه مهر جعلی پزشک 'متخصص داخلی' اقدام به فعالیت و کسب درآمد کرده بررسی موضوع به کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی سپرده شد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از صحت و درستی موضوع هماهنگی لازم با مقامات قضائی انجام داده و متهمه را هنگام ارتکاب جرم دستگیر کردند.

احمدی افزود: خانم دکتر قلابی دستگیر شده 45 ساله که اهل تهران و ساکن یزد است در بازجویی های اداره پلیس، به ساخت مهر جعلی با عنوان متخصص داخلی و ویزیت بیماران و تجویز دارو به طور مخفیانه در یزد و تهران اعتراف کرد.

این مسوول ضمن اشاره به این مطلب که خانم دکتر دستگیر شده دارای مدرک تحصیلی دیپلم است خاطر نشان کرد: این خانم هدف و انگیزه خود را از ارتکاب چنین جرمی را علاقه به رشته پزشکی عنوان کرده است.

جانشین انتظامی استان یزد یادآور شد: تعدادی از مراجعان این پزشک قلابی شناسایی و به دانشگاه علوم پزشکی معرفی شده اند.

احمدی گفت: با بررسی های به عمل آمده و با توجه به اینکه داروهای تجویز شده توسط این خانم از ارزش دارویی بالا و حساس برخوردار نبوده هیچکدام از آنها آسیبی از داروهای تجویز شده ندیده اند و تحقیقات بیشتر در خصوص شناسایی دیگر بیماران همچنان ادامه دارد.ک1


منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین