کد خبر: ۳۵۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۶
حضور احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران و هم قدم شدن او با گلاب آدینه در سالن جشنواره هم از جالب ترین سوژه های عکاسان در روز نخست بود.
هر چند روز نخست سی و سومین جشنواره فیلم فجر برای اهالی رسانه با کمترین حاشیه سپری شد اما حضور مسئولان و هنرمندانی چون احمد مسجد جامعی و ابراهیم حاتمی کیا فضا کاخ جشنواره را گرم کرده بود.

نخستین روز جشنواره فیلم فجر با اینکه در سانس ابتدایی و با استقبال اندک از فیلم «قول» آغاز شد اما در ادامه هر چه به فیلم های سانس دو، سه و چهار نزدیکتر می شدیم حضور اهالی رسانه و هنرمندان بیشتر و شلوغ تر شد.

بنا بر این گزارش طبق برنامه ریزی انجام شده نخستین فیلم جشنواره به فیلم محمد علی طالبی اختصاص داشت که راس ساعت 10 آغاز شد و به نظر هم می رسید که با توجه به طولانی شدن مراسم افتتاحیه که شب قبل برگزار شده بود این فیلم با استقبال زیادی مواجه نشود.

اما در ادامه اکران فیلم مستند «من میخوام شاه بشم» به کارگردانی مهدی گنجی نیز با استقبال کمی از طرف مخاطبان مواجه شد. تا همه منتظر اکران سوم یعنی فیلم ناهید به کارگردانی آیدا پناهنده باشند.

صحبت های پیش از اکران فیلم کارگردان جوان یعنی «پناهنده» آغاز حاشیه ای هر چند کوچک برای جشن سی و سه سالگی فیلم فجر بود. او با حضور در روی سن هر چند خفیف اما اعتراضی به اکران شدن فیلمش در اولین روز جشنواره که با استقبال کم مخاطبان همراه شده بود، کرد.

ساعت 15 کم کم شمار مخاطبان افزایش می یابد و شلوغی تا حدودی احساس می شود. استقبال از فیلم ناهید تا حدی است که طبقه پایین سالن میلاد پر شده و باقی مخاطبان باید از بالکن برای دیدن فیلم استفاده کنند.

حضور احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران و هم قدم شدن او با گلاب آدینه در سالن جشنواره هم از جالب ترین سوژه های عکاسان در روز نخست بود.

البته در روز نخست از میان مسئولان تنها مسجد جامعی حضور داشت اما در این روز هنرمندانی چون ابراهیم حاتمی کیا، پژمان بازغی، ساره بیات، بیژن امکانیان، مهتاب کرامتی، مهدی احمدی، آزاده صمدی، امید بنکدار، کیوان علیمحمدی، غلامرضا معصومی، محسن کیایی، منصور ضابطیان، مژده لواسانی، پرویز پرستویی، هومن سیدی، همایون اسعدیان و... برای دیدن فیلم های جشنواره در کاخ جشنواره حضور داشتند.

در این روز همچنین فیلم های بوفالو و ارغوان نیز به نمایش در آمد. و آخرین فیلم امشب که در بخش خارج از مسابقه اکران شد نیز به فیلم سیروس الوند کارگردان پیشکسوت سینما اختصاص داشت.


منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین