|
|
امروز: دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۳۵۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۶
سردار علی مقواساز، معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز در جمع شماری از مردم شاهرود، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل، با بیان اینکه همه دشمنان ما جمع شده‌اند تا ایام‌الله‌ها را کمرنگ و مشعل انقلاب اسلامی را خاموش کنند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری تأکید بر یوم‌الله‌ها و ۲۲ بهمن دارند و در راهپیمایی امسال یکی از تماشایی‌ترین یوم‌الله‌های ۲۲ بهمن رقم خورد.

فارس: معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین گفت: رهبری بر گرامیداشت یوم‌الله‌ها تأکید دارند و در راهپیمایی امسال یکی از تماشایی‌ترین یوم‌الله‌های ۲۲ بهمن رقم خورد.

سردار علی مقواساز، معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین ظهر دیروز در جمع شماری از مردم شاهرود، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل، با بیان اینکه همه دشمنان ما جمع شده‌اند تا ایام‌الله‌ها را کمرنگ و مشعل انقلاب اسلامی را خاموش کنند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری تأکید بر یوم‌الله‌ها و ۲۲ بهمن دارند و در راهپیمایی امسال یکی از تماشایی‌ترین یوم‌الله‌های ۲۲ بهمن رقم خورد.

وی خاطرنشان کرد: ایام‌الله برای خداست و شکر ایام‌الله را باید انجام داد و آن را زنده نگه داشت. همه تلاش کردند تا اتفاق خوبی را رقم بزنیم و با برنامه همه مردم به صحنه بیایند و این یوم‌الله به‌یادماندنی شود.

معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه دشمن با تمام قوا وارد میدان شده و نیاز ما «جهاد تبیین» است، گفت: ریشه‌ای‌ترین جهاد امروز، امیدآفرینی است و ناامیدی را باید دور کرد.

مقواساز بیان کرد: دشمن تلاش دارد تا عیب‌ها را بزرگ‌نمایی و خوبی‌ها را کوچک کند و باید توطئه آنها را خنثی کرد.

وی با بیان اینکه امروز همه منطقه غرب آسیا در مقابله با زیاده‌خواهی دشمنان اسلام بسیج شده است و ایران اسلامی به‌خوبی الگوی جهانیان نامیده می‌شود، تصریح کرد: صهیونیست‌ها تلاش داشتند تا کاری کنند که به قول خودشان، گوسفندهای منطقه هم تحت هدایت آنها باشند و همه دنیا را پای پروتکل‌های صهیونیسم آوردند؛ اما امروز به یک کشور جعلی محدود شدند و تلاش می‌کنند تا زنده بمانند.

معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: تفکر انقلاب اسلامی باعث این انزوا شده است و رشد و تعالی انقلاب اسلامی ادامه دارد و اضمحلال صهیونیست‌ها نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

مقواساز، نهضت تواصی و جهاد تبیین را بسیار مهم و مورد تأکید مقام معظم رهبری دانست و گفت: دشمنان تلاش دارند این دو برنامه مهم را متوقف کنند؛ اما باید ایستاد و کمک کرد و روایت‌ها باید مقابل جنگ نرم دقیق بوده و به‌سرعت ارائه شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین