|
|
امروز: سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۵
کد خبر: ۳۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶
مراسم افتتاحیه ستاد عالی سرمایه‌گذاری شهرداری قم پیش از ظهر امروز با حضور استاندار، شهردار و رئیس شورای شهر قم برگزار شد.
مراسم افتتاحیه ستاد عالی سرمایه‌گذاری شهرداری قم پیش از ظهر امروز در قم برگزار شد.

این مراسم با حضور محمدصادق صالحی منش استاندار قم، محمد دلبری شهردار قم، ولی‌الله بیاتی رئیس شورای اسلامی شهر قم، جمعی از مدیران استانی، اعضا شورای شهر قم و سرمایه‌گذاران در ساختمان ستاد عالی سرمایه‌گذاری شهرداری قم برگزار شد.

در این مراسم علی بیاتی با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: مردم قم در پایه‌ریزی انقلاب نقش ویژه‌ای داشتند تحقق‌یافته است و اکنون انقلاب اسلامی در همه جهان شناخته‌شده است.

قائم‌مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری با اشاره به اینکه قم به‌عنوان یک شهر انقلابی شناخته می‌شود و اثرات آن در همه کشور دیده می‌شود افزود: قم دارای جایگاهی معنوی است و باوجود 20 میلیون زائر دارای پتانسیل بالایی در سرمایه‌گذاری است.

وی بابیان اینکه شهر قم در محور مواصلاتی کشور قرار خاطرنشان کرد: این موقعیت خاص می‌تواند سرمایه‌گذاران زیادی را به شهر قم جذب کند و پروژه پیامبر اعظم (ص) یکی از پروژه‌های خوب برای جذب سرمایه‌گذار است.

بیاتی با اشاره به اینکه ستاد عالی سرمایه‌گذاری برای اعطای مجوز به سرمایه‌گذاران تشکیل‌شده است گفت: ازاین‌پس امور سرمایه گذران در این مرکز بررسی می‌گردد.

قائم‌مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری بابیان این‌که این مرکز با دستور شهرداری و شورای شهر قم تشکیل‌شده است افزود: نیاز به وجود مرکزی در شهر قم احساس می‌شد که بتوان به‌واسطه آن به مشکلات و مسائل مربوط به سرمایه‌گذاری در قم رسیدگی کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین