|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۳۵۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱
مرجع تقلید شیعیان به وقایع اخیر در پاکستان اشاره کرد و گفت: کشتار شیعیان و مردم مظلوم پاکستان در عملیات تروریستی اخیر محکوم است و منشا این گونه جنایات تعلیمات وهابیت تکفیری است.
آیت‌الله حسین نوری‌همدانی پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اشلامی اظهار داشت: این ایام فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به نقش روحانیت در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی افزود: نقش علما و مراجه و حوزه‌های علمیه در شکل گیری انقلاب اسلامی بی بدیل است چرا که از آغاز انقلاب این همراهی همواره وجود داشت.

استاد برجسته حوزه علمیه با تاکید براینکه امام قلب مردم را فتح کرد گفت: ایام الله دهه مبارک فجر را فرصتی مناسب برای بیان برکات بی مثال انقلاب اسلامی است وکار امام (ره) استمرار کار انبیای الهی و نبی مکرم اسلام(ص) بود.

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در استقبال از حضرت امام(ره) در بازگشت از پاریس را نشان دهنده محبوبیت امام در میان مردم برشمرد و تصریح کرد: ارزش های دینی، ولایت فقیه و مردم را سه رکن انقلاب اسلامی است.

آیت الله نوری همدانی با تاکید بر نقش مردم قبل و بعد از انقلاب خاطرنشان کرد: مردم در هر عرصه ای چه قبل و چه بعد از پیروزی انقلاب که نیاز به نقش آفرینی آنان بوده، در صحنه حاضر شده اند و وفاداری خود را به انقلاب و آرمان های والای آن به اثبات رسانده‌اند.

مرجع تقلید شیعیان به وقایع اخیر در پاکستان اشاره کرد و افزود: کشتار شیعیان و مردم مظلوم پاکستان در عملیات تروریستی اخیر محکوم است و منشا این گونه جنایات تعلیمات وهابیت تکفیری است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین