|
|
امروز: يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۳۵۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۸
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: معتقد به پشتیبانی از هیات مذاکره کننده هسته ای تا زمانی که خط قرمزهای اصلی نظام را رعایت می کنند هستیم.
از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، محمد نبی حبیبی در پایان نشست دبیران استانها و شهرستانهای حزب موتلفه اسلامی گفت: راجع به مذاکرات هسته ای با صرف نظر از پاره ای اشتباهات مثل قدم زدن وزیر امور خارجه ما با وزیر امور خارجه آمریکا در خیابانهای ژنو و نظیر آن ، معتقد به پشتیبانی از هیات مذاکره کننده تا زمانی که خط قرمز های اصلی نظام را رعایت می کنند هستیم.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: آنها باید توجه داشته باشند که دولتمردان اکثریت اعضاء 1+5 قابل اعتماد نیستند و تا زمانیکه چرخ مقدس انرژی هسته ای صلح آمیز ما در حرکت است در موضع دشمنی با ما خواهند بود.

حبیبی گفت: دشمنی آنها در موضوع انرژی هسته ای هم محدود نخواهد بود ، حرف اصلی دشمنان، اعلام پشیمانی ملت ما از ادامه انقلاب اسلامی و پیوستن ما به آن نوع از نظم نوین جهانی است که اطاقهای فکر آنها طراحی کرده اند.

وی تصریح کرد: ایستادگی رهبری و ملت ما در مقابل زیاده خواهی آنها، تا کنون مانع تحقق نیات شیطانی آنها بوده و هست و با عنایات ویژه الهی خواهد بود.

**حرکت به سوی همگرایی ولایی با بصیرت انقلابی ممکن است

حبیبی به شرایط چگونگی ارتباط و انسجام در داخل جریان اصولگرایی و مقایسه آن با قبل از انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: اصولگرایان در جهت تقویت همگرایی حرکت می کنند و میل به همگرایی در داخل جریان اصولگرایی افزایش یافته است .

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه حرکت به سوی همگرایی ولایی با بصیرت انقلابی ممکن است، گفت: محوریت جامعتین در همگرایی اصولگرایان از ضروریات اجتناب ناپذیر است.

وی خاطر نشان کرد: حزب موتلفه اسلامی محوریت جامعتین ، یعنی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز را برای همگرایی کامل و جامع اصولگرایان از ضروریات اجتناب ناپذیر می داند و معتقد است همه ی شخصیتهای بزرگ روحانی و غیر روحانی ای که در طول انقلاب پشت سر امام (ره) و مقام معظم رهبری ، شجاعانه و صریح حرکت کرده اند و از مشی سکوت و عافیت طلبی ای که ریشه در حفظ خودشان به جای حفظ انقلاب و رهبری انقلاب دارد ، پرهیز جدی و مداوم کرده اند، می توانند مشاوران معتمد و موتمن در مرحله تصمیم سازی جامعتین باشند .

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی به برخی اصلاح طلبان اشاره کرد و افزود: برخی از آنها برای انتخابات خبرگان و مجلس در سال آینده می خواهند از اهرمهای در دست دولت استفاده کنند؛ هر چند مجموعه سیاستهای آنها در رابطه با دولت دچار تناقض است.

حبیبی اضافه کرد: ما از رییس جمهورانتظار داریم که به هیچ حزب و گروه و جناحی اجازه استفاده از امکانات دولتی را برای مقاصد گروهی ندهد و به خصوص با آن دسته از دولتمردانی که احتمالا چنین سودائی را در سر می پرورانند، در حد حذف آنها برخورد نمایند.

وی در ادامه تصریح کرد: طرد کامل و صریح اصحاب فتنه از طرف مدعیان اصلاح طلبی و پشتیبانان گویا وخموش آنها یک ضرورت دنیوی و اخروی برای جریان اصلاح طلبی است.

**خطر تکفیری ها جدی است

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد در ادامه به شرایط منطقه و کشور اشاره کرد و گفت: خطر تکفیری ها برای ما در همه کشورهای منطقه یک خطر جدی است ؛ راهبردهای صحیح رهبری، خطر تروریستهای تکفیری را در پشت مرزهای ما با عراق متوقف کرده است ؛ همین راهبرد، تکفیری ها را در سوریه زمین گیر کرده است اما خطر دفع نشده است.

حبیبی ادامه داد: تحرک آنها در مرز افغانستان رصد شده و در داخل هم تحرکاتی دیده می شود؛ برای کلید زدن عملیات تروریستی باید هوشیار بود؛ آنها قبل از دست زدن به عملیات تروریستی به فکر داشتن پایگاههای تبلیغی در منطقه هستند.

وی افزود: القاعده ، داعش و سایر گروههای تکفیری در حال حاضر ماموریت خاموش کردن شعله مقدس بیداری اسلامی در منطقه و جهان را به عهده دارند و به طور عمومی و کلی از طرف غرب و رژیم صهیونیستی حمایت می شوند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به خطر بازتولید فتنه نیز اظهار داشت: خطر بازتولید فتنه در داخل عمده ترین موضوع سیاست داخلی است؛ آمریکایی ها از زنده کردن فتنه نا امید نیستند، برخی از افرادی که توهم براندازی نظام تعادلشان را در هم ریخته مهمان اجلاس اخیر اصلاح طلبان بوده اند.

حبیبی تصریح کرد: انتظار ما از آن دسته اصلاح طلبانی که لااقل خودشان را داخل نظام می دانند و دم از اطاعت از رهبری می زنند این است که فتنه براندازانه 88 و نظیر آن را خط قرمز بدانند و آن را اعلام کنند.

وی همچنین با اشاره به تحریم ها و مذاکرات هسته ای گفت: ما معتقدیم سهم تحریم ها در اقتصاد ما ، عددی بین 20 تا 25 درصد است و چاره آن هم ، تکیه عملیاتی بر اجرای موازین اقتصاد مقاومتی است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین