|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۳۵۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲
نماینده مردم رباط‌کریم از بررسی مجدد طرح تأسیس وزارت ازدواج و طلاق در مجلس خبرداد.
ابراهیم نکو نماینده مردم رباط‌کریم و بهارستان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از بررسی مجدد طرح تأسیس وزارت ازدواج و طلاق پس از تصویب بودجه سال 94 در صحن علنی مجلس خبر داد.
 
وی افزود: تلاش خواهیم کرد تا مجددا طرح تأسیس وزارت ازدواج و طلاق را به جریان بیاندازیم.  
 
نکو با بیان اینکه طلاق معضلی وحشتناک برای جامعه قلمداد می‌شود، تأکید کرد:‌ این معضل می‌تواند باعث کاهش زمینه‌های ازدواج در جامعه شود.

این نماینده مجلس با اشاره به آمارهای 2 ماه اول سال 93 در زمینه طلاق اظهار داشت: طبق آمارها در 2 ماه اول سال 93، 21 هزار و پانصد طلاق ثبت شده که این آمار، آمار خطرناکی است.

این نماینده مردم رباط کریم با اشاره به طرح تأسیس وزارت‌خانه ازدواج و طلاق در چند ماه پیش بیان داشت: این طرح در چند ماه پیش هم مطرح شد، که در رابطه با مباحث معطوف به این وزارت‌خانه کارشناسان بسیاری اظهار نظر کردند.  
 
وی با اشاره به دیدگاه‌های مخالفین و موافقین تأسیس وزارت‌خانه مذکور تصریح کرد: مخالفین این طرح دو دسته هستند؛ دسته اول معتقدند که نباید مبحث طلاق در عنوان این وزارتخانه‌ قرار گیرد که ماهم به همین نتیجه در ادامه بررسی هایمان رسیدیم.  
 
نکو ادامه داد: سایر مخالفین این طرح به مغایر بودن تأسیس این وزارتخانه با برنامه پنجم توسعه اشاره می‌کنند که این موضوع معطوف به کوچک‌سازی دولت می‌شود.

وی ادامه داد: قصد داریم در طرح مجدد تأسیس این وزارتخانه با ادله کافی، پاسخی منطقی برای تمامی مباحث مطرح کنیم.  
 
این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: تأسیس وزارت ازدواج و طلاق بی‌شک می‌تواند از مباحث معطوف به رشد طلاق در جامعه جلوگیری کند. 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین