کد خبر: ۳۵۷۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری موسسه ژئوفیزیک، دانشگاه تهران ، این زمین لرزه ساعت ۱۱ و ۵۱ دقیقه و ۲۷ ثانیه و 9 صدم ثانیه امروز ۱۹ دی‌ماه به وقوع پیوست.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان از وقوع سه زمین لرزه در گرمسار و آرادان خبر داد و گفت: بزرگترین این زمین‌لرزه‌ها به بزرگی چهار ریشتر در شهرستان گرمسار استان سمنان رخ داده است.

کمال طاهریان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری موسسه ژئوفیزیک، دانشگاه تهران ، این زمین لرزه ساعت ۱۱ و ۵۱ دقیقه و ۲۷ ثانیه و 9 صدم ثانیه امروز ۱۹ دی‌ماه به وقوع پیوست.

وی با اشاره به مختصات زمین لرزه امروز در غرب استان تصریح کرد: زمین‌لرزه امروز  در عرض جغرافیایی ۳۵.۰۲۴ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۵۲.۴۵۸ درجه شرقی به وقوع پیوسته است.

وی با بیان اینکه این زمین‌لرزه در عمق ۹ کیلومتری زمین رخ داده ادامه داد: این زمین لرزه خوشبختانه خسارتی به دنبال نداشته است.

وی افزود: همچنین دو زمین لرزه ۲.۶ و ۲.۸ ریشتری نیز در ساعات ۱۲ و ۱۱ دقیقه و ۱۲ و ۲۰ دقیقه امروز مناطقی از شهرستان های آرادان و گرمسار را لرزانده است. این دو زمین لرزه نیز در عمق 7 و 16 کیلومتری از سطح زمین رخ داده است.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین