|
|
امروز: دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۳۵۷۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
توطئه‌های دشمن قبل از پیروزی نهضت امام خمینی(ره) بسیار بود و پس از پیروزی نیز همچنان این توطئه‌ها در قالب‌های مختلفی از جمله ترور، نفوذ جریانات انقلابی‌نما، خرابکاری، جنگ‌های قومیتی و... ادامه یافت تا این نظام نوپا به زمین بخورد. جنگ تحمیلی از دیگر توطئه‌های دشمن بود که به لطف پروردگار در این عرصه نیز ما به پیروزی رسیدیم، اما توطئه‌ها یکی پس از دیگری ادامه دارد.

 ایسنا:معاون نیروی انسانی فراجا با بیان اینکه اکنون دشمن جنگ ترکیبی را در تمام ابعاد شناختی، رسانه ای، اقتصادی و نظامی علیه ما به راه انداخته است، گفت: سربازان باید خود را توانمند و آماده کنند. موضوع فقط حجاب و روسری نیست، بلکه دشمن از ایران قوی می‌ترسد.

سردار محمد زارعی امروز ۱۵ دی‌ماه در جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) و تکریم از مقام سرباز که در مرکز همایش‌های صداوسیمای خراسان رضوی برگزار شد، با بیان اینکه بزرگترین دغدغه فرمانده کل قوا شما جوانان هستید، اظهار کرد: بیشترین فرامین رهبری در حوزه سربازی صادر شده است. البته در کنار هر چیزی که مورد اهمیت و تجلیل قرار گیرد، انتظاراتی هم وجود دارد. علاوه بر بعد ظاهری که شامل توانمندسازی، مهارت‌آموزی و هدفمند کردن سربازی در مدت خدمت است، در بعد باطنی نیز توقعاتی از شما سربازان وجود دارد.

وی ادامه داد: توانمندسازی فقط در بعد حرفه و کار نیست و تمام توجه ما هم این نیست که سربازان مهارت را تنها برای امرار معاش بیاموزند، بلکه بالاترین چیزی که انتظار می‌رود و مورد عنایت رهبری قرار دارد، کسب مهارت‌های روحی است. شما سربازان باید مملکت، نظام و موقعیت خود را بشناسید و بدانید در کجا و چه نقطه‌ای از تاریخ هستید و چه انتظاری از شما وجود دارد و برای آن خود را مجهز و توانمند کنید.

معاون نیروی انسانی فراجا با اشاره به اتفاقات اخیر کشور، بیان کرد: دیدیم که دشمن چه طرحی و برنامه ای داشت. غالب شما جوانان در نیمه دوم انقلاب اسلامی متولد شده‌اید و آنچه در انقلاب و جنگ تحمیلی اتفاق افتاده را در کتب تاریخی خوانده اید و از پیشکسوتان شنیده‌اید. اگر خوب دقت کنید، توطئه‌های دشمن از قبل پیروزی انقلاب تا توطئه اخیر که تحت عنوان یک جنگ ترکیبی اتفاق افتاد، همه در یک مسیر بود و یک هدف را دنبال می‌کرد.

زارعی اضافه کرد: توطئه‌های دشمن قبل از پیروزی نهضت امام خمینی(ره) بسیار بود و پس از پیروزی نیز همچنان این توطئه‌ها در قالب‌های مختلفی از جمله ترور، نفوذ جریانات انقلابی‌نما، خرابکاری، جنگ‌های قومیتی و... ادامه یافت تا این نظام نوپا به زمین بخورد. جنگ تحمیلی از دیگر توطئه‌های دشمن بود که به لطف پروردگار در این عرصه نیز ما به پیروزی رسیدیم، اما توطئه‌ها یکی پس از دیگری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اکنون دشمن جنگ ترکیبی را در تمام ابعاد شناختی، رسانه ای، اقتصادی و نظامی علیه ما به راه انداخته است، عنوان کرد: امروز دشمن هرچه در چنته داشته را به میدان آورده است. اول به دنبال این است که جوان ما در اصل و شناخت موضوع دچار تشکیک شود، تحریم‌ها نیز موانعی را برای رشد و پویایی کشور ایجاد کرده و در بعد رسانه هم هر خبری را رسانه‌های غربی به هر نحوی که می‌خواهند، می پرورانند و به خورد مردم می دهند. لذا شناخت شما از موقعیت و راهبرد دشمن بسیار مهم است. بنابراین سربازان باید خود را توانمند و آماده کنند. موضوع فقط حجاب و روسری نیست، بلکه دشمن از ایران قوی می‌ترسد.

معاون نیروی انسانی فراجا عنوان کرد: تمام نگرانی دشمن فقط سرمایه و منابع کشور ما و تلاش برای غارت و چپاول‌گری آن‌ها نیست، هرچند این راهبرد دشمن بوده، اما بزرگترین نگرانی آمریکا این است که اگر مدل نظام انقلاب اسلامی به عنوان مدلی به دنیا ارائه شود و تمام هم‌پیمانان و متحدان ایالات متحده به ویژه در منطقه غنی خاورمیانه از این  مدل پیروی کنند، آمریکا کل منطقه را از دست خواهد داد.

زارعی با بیان اینکه رهبری بارها بشارت پیروزی داده‌اند، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه پیش خواهد رفت و بساط استکبار از منطقه جمع خواهد شد. باید خود را برای فروپاشی نظام استکباری آماده کنیم و دشمن نیز خودش این موضوع را به خوبی می‌داند و سیادت کاذب امریکا برای منطقه از بین خواهد رفت .

وی ادامه داد: آمریکا برای اینکه سیادت خود را حفظ کند، سه مشکل دارد. مشکل اول چین به خاطر قدرت اقتصادی‌اش است، لذا تلاش می کند چین را با تایوان درگیر کند. دومین مشکل روسیه است که تهدیدی برای اروپا محسوب می‌شود و به همین خاطر آن را با اوکراین درگیر کرد و مشکل سوم را جمهوری اسلامی می‌داند که اگر ایران الگو شود، سیادت آمریکا به کلی از بین خواهد رفت و آقایی دنیا را از دست خواهد داد و بدهی‌های چند تریلیون دلاری باعث فروپاشی آمریکا از درون خواهد شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین