|
|
امروز: شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۸
کد خبر: ۳۵۷۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
در پی برخی اظهارنظرهای بدون استناد در مورد وقایع اخیر، همچنین انتشار مطالب تحریک‌آمیز در جهت حمایت از اغتشاشات خیابانی قبلی، از سوی برخی چهره‌ها و تعدادی از سلبریتی‌ها در هفته‌های گذشته برخی از این افراد جهت پاسخگویی به مقام قضایی به دادستانی تهران احضار و برخی نیز با دستور قضایی بازداشت شده‌اند.


وکیل مدافع ترانه علیدوستی از آزادی موکلش با تودیع وثیقه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، زهرا مینویی در گفت وگو با ایسنا در این باره گفت: موکلم امروز(چهارشنبه) ۱۴ دی ماه با تودیع وثیقه آزاد شد.

ترانه علیدوستی بازیگر سینما روز 26 آذر بازداشت شده بود.در آن روز خبرگزاری میزان متعلق به قوه قضاییه نوشت: در پی برخی اظهارنظرهای بدون استناد در مورد وقایع اخیر، همچنین انتشار مطالب تحریک‌آمیز در جهت حمایت از اغتشاشات خیابانی قبلی، از سوی برخی چهره‌ها و تعدادی از سلبریتی‌ها در هفته‌های گذشته برخی از این افراد جهت پاسخگویی به مقام قضایی به دادستانی تهران احضار و برخی نیز با دستور قضایی بازداشت شده‌اند.

در همین راستا، ترانه علیدوستی که در مورد برخی ادعاهای مطرح شده‌اش مستندی و سندی ارائه نکرد ساعتی پیش به دستور مقام قضایی بازداشت شد.

امروز زهرا مینویی، وکیل ترانه علیدوستی خبر داده بود که با پذیرش وثیقه موکل خانم ‎ترانه علیدوستی امروز از زندان اوین آزاد می‌شود.


تکمیلی /  مادر ترانه علیدوستی استوری خود را تصحیح کرد؛ ترانه هنوز آزاد نشده

نادره حکیم الهی مادر ترانه علیدوستی که ساعتی قبل خبر از آزادی دخترش داده بود استوری خود را تصحیح کرد و خبر داد که ترانه هنوز آزاد نشده است. او نوشت «ترانه ایران آزاد خواهد شد، تصحیح می شود »

تکمیلی/

شرق نوشت: ترانه علیدوستی بازیگر سینما و تلویزیون، لحظاتی پیش به قید وثیقه از زندان اوین آزاد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین