|
|
امروز: جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۱۰
کد خبر: ۳۵۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴
مسئول کمیته ارتقا فرهنگ کار،کارآفرینی و کارگروهی اتاق اصفهان گفت: محتوای تقویت روحیه کار و کارگروهی در جامعه بسیار اندک است.
«علیرضا نادری»گفت:برای تقویت روحیه کار،کارآفرینی و کارگروهی در جامعه باید خوراک فرهنگیوهنری به جامعه ارایه شود.

وی با انتقاد از کم توجهی سازمان‌های دولتی به فرهنگ سازی کار در جامعه افزود:جوانان از دوره کودکی باید کار و تلاش را یک ارزش بدانند و برای رسیدن به اهداف خود تنها از ابزار کار و کوشش با استفاده ازخلاقیت بهره گیرند.

وی تصریح کرد:در وضعیت کنونی،واسطه‌گری و دلالی به عنوان ارزش در جامعه تلقی می‌شود و هر کس کار کمتر انجام دهد و پول بیشتری کسب کند،فردی موفق عنوان می‌شود.

«مژده ماه فر»کارشناس ارشد روانشناسی کودک نیز خواستار تولید بازی‌های تقویت روحیه کار گروهی برای کودکان مهدکودک شد و گفت:متاسفانه تولیداتی در این زمینه برای مخاطب کودک و نوجوان وجود ندارد.

وی استفاده از پویانمایی برای انتقال مفاهیم ارزشمند کار و کارآفرینی را لازم و ضروری دانست و گفت:صدا و سیما در انتقال این مفاهیم نقش بسیار مهمی دارد.

"ماه فر" شخصیت‌سازی برای کودکان را یکی از موولفه های مهم تاثیر گذار در فرهنگ سازی کار و کارگروهی در جامعه دانست و گفت:کودکان باشخصیت‌های داستان و فیلم هم ذات پنداری می‌کنند و آنان را الگویی برای زندگی خود قرار می دهند.
وی از تهیه دو طرح با نام های «پویا» و «نوید» با همکاری کمیته ارتقا فرهنگ کار،کارآفرینی و کارگروهی اتاق اصفهان خبر داد و افزود:این دو طرح نیازمند همکاری سازمان های فرهنگی و رسانه ای است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین