|
|
امروز: جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۰
کد خبر: ۳۵۷۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
ماموران انتظامی پاسگاه با هماهنگی قضائی متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی ۸۹ هزارو ۸۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز دست ساز به ارزش بیش از چهار میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از کشف بیش از ۸۹ هزار عدد انواع مواد محترقه دست ساز غیرمجاز و دستگیری یک نفر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ یداله طهماسیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء‌ امنیت اجتماعی و به منظور پیشگیری از بروز حوادث ناگوار، عوامل پاسگاه داوود آباد قرچک با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی فردی به هویت معلوم را که موادمحترقه غیرمجاز و دست ساز را نگهداری و به فروش می رساند شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی پاسگاه با هماهنگی  قضائی متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی  ۸۹ هزارو ۸۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز دست ساز به ارزش بیش از چهار میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان قرچک با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی، گفت: پلیس با کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را برهم بزنند برابر قانون رفتار خواهد کرد.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین