|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۳۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: خروج درآمدهای نفت از بودجه، تغییرات عمده‌ای در مباحث اقتصادی کشور ایجاد خواهد کرد.
«غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی» نماینده مردم رشت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به سیاست‌های مجلس شورای اسلامی در قبال موضوع خروج نفت از بودجه سالیانه گفت: مجلس پیگیر خروج منابع درآمدی نفت از بودجه سالیانه است.
 
وی افزود: زمانی که منابع حاصله از نفت از بودجه سالیانه خارج شود دیگر پاشنه آشیل منابع اصلی کشور نفت نخواهد بود.
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنابراین موضوع خروج منابع حاصله نفت از بودجه سالیانه می‌تواند دولت را با خیال آسوده معطوف به کسب سایر درآمدها کند.
 
جعفرزاده ایمن‌آبادی تاکید کرد: ما زمانی که در بودجه تاکید می‌کنیم دولت باید در موضوع درآمدهای خود A مقدار بفروشد و یا در قسمت دلار A ریال قیمت تسعیر ارزش باشد، در حقیقت می‌خواهیم کدی به دنیا مخابره کنیم که ماموریت اصلی کشور چیست.
 
نماینده مردم رشت در ادامه تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم تا ماموریت منابع درآمدی حاصل از فروش نفت در بودجه سالیانه را از دولت بگیریم.
 
جعفرزاده ایمن‌آبادی متذکر شد: خروج منابع درآمدی نفت از بودجه سالیانه می‌تواند در روند تنظیم بودجه و سیاست‌های اقتصادی کشور موثر باشد.
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه در پایان خاطر نشان کرد: معتقدم خروج درآمدهای نفت از بودجه، تغییرات عمده‌ای در  مباحث اقتصادی کشور ایجاد خواهد کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین