|
|
امروز: جمعه ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۳۵۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۹
استاندار اصفهان گفت: کاروان تدبیر و امید روز چهارشنبه پانزدهم بهمن ماه جاری به استان اصفهان سفر می کند.
رسول زرگرپور روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: آیین استقبال از رییس جمهوری و هیات دولت در میدان تاریخی امام (نقش جهان) شهر اصفهان، پایتخت فرهنگ و تمدن ایران زمین برگزار می شود.

وی بیان کرد: حضور گسترده مردم در استقبال از رییس جمهوری و هرچه با شکوه تر برگزار شدن این آیین در واقع پاسداشت از آرا و انتخاب خود مردم است.

استاندار اصفهان با تشریح جایگاه تمدن ساز اصفهان و نقش مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه این دیار در سیر تحولات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی کشور به ویژه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، استقبال بی نظیر و باشکوه از رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید در میدان تاریخی امام (نقش جهان) را حرکتی ماندگار، تجلی بلوغ سیاسی و جلوه ای از حضور مردم در صحنه دانست.

وی یادآوری کرد: حضور مردم در میدان آزادی تهران و میدان امام (ره) اصفهان در مناسبت های مختلف همواره به عنوان الگو و شاخصه بینش سیاسی ملت ایران، انعکاس گسترده ای در رسانه های بین المللی و سطح جهان داشته و بدون شک استقبال و مهمان نوازی مردم استان اصفهان از کاروان تدبیر و امید آثار فراگیر و درخشش جهانی خواهد داشت.

زرگرپور با بیان اینکه به احتمال زیاد سفر کاروان تدبیر و امید به استان اصفهان دو روز خواهد بود، اظهار کرد: در این سفر علاوه بر دیدارهای عمومی با مردم، نخبگان، خانواده های شهدا و ایثارگران، کارآفرینان و اقشار مختلف مردم چند نشست تخصصی به منظور بررسی مسایل و مشکلات استان برگزار می شود.

استاندار اصفهان تاکید کرد: نخستین سفر کاروان تدبیر و امید به اصفهان فرصت طلایی برای بررسی و حل مشکلات استان با حضور بالاترین مقام قوه مجریه است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین