|
|
امروز: چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۳۵۶۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در هفته بصیرت برنامه‌های متعددی در سطح شهرستان‌های استان تهران اجرایی و در حال اجراست که نقطه اوج این برنامه‌ها، فردا مصادف با یوم الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ، زمان و مکان تجمع یوم الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در این استان را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی شامگاه پنجشنبه ۸ دی ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن روز بزرگ و تاریخی یوم الله ۹ دی اظهار کرد: نهم دی یکی از قله‌های بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی است که نماد دینداری و بصیرت مردم ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.

رییس ستاد هفته بصیرت استان تهران ادامه داد: حضور مردم در حماسه نهم دی سال ۱۳۸۸، برنامه ریزی چندین ماهه دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی در قالب فتنه تقلب در انتخابات را با شکست مواجه ساخت و بار دیگر نشان داد که مردم علیرغم تمامی مشکلات و سختی‌ها، هیچگاه دست از ارزش‌ها و آرمان‌های خود نخواهند کشید.

وی افزود: امروز نیز دشمن در قالب جنگ شناختی و ترکیبی تلاش دارد تا بین مردم و نظام اسلامی فاصله ایجاد کند به همین خاطر رهبر معظم انقلاب اسلامی بر روی جهاد تبیین تأکید فرمودند و امروز رسالت همه ما روشنگری و بصیرت افزایی در برابر شبهات مطرح شده از سوی دشمن است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در هفته بصیرت برنامه‌های متعددی در سطح شهرستان‌های استان تهران اجرایی و در حال اجراست که نقطه اوج این برنامه‌ها، فردا مصادف با یوم الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است.

وی ادامه داد: برگزاری میز خدمت با حضور مسئولان ادارات و نهادها، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی، هنری، صلواتی و خدماتی در حاشیه مراسم یوم الله ۹ دی نیز پیش بینی شده است.

وی برنامه یوم الله ۹ دی در شهرستان‌های استان تهران را اعلام کرد:

 *ورامین: مصلای صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه) با سخنرانی دکتر مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه و مداحی کربلایی امیر عباسی ساعت ۱۰ صبح و سپس تظاهرات یوم الله نهم دی از مصلای ورامین به سوی امامزاده شاه حسین(ع)

*شهریار: مسجد جامع شهریار با سخنرانی دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی ساعت ۱۰ صبح و راهپیمایی یوم الله نهم دی پس از اقامه نماز جمعه

*رباط کریم: راهپیمایی یوم الله ۹ دی از مصلای بزرگ امام خمینی (ره) به سوی چهارراه اصلی پس از اقامه نماز جمعه

*شمیرانات: تجمع در مصلای نمازجمعه لواسانات ساعت ۱۱ صبح

*قرچک: مسجدجامع شهرستان قرچک با سخنرانی دکتر نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی ساعت ۱۱ صبح

*بهارستان: سالن کانون شهید مطهری بخش گلستان با سخنرانی معاون سیاسی استانداری تهران ساعت ۱۰ صبح

*فیروزکوه: تجمع یوم الله ۹ دی در مسجد امام حسین(ع) با سخنرانی دکتر رسولی نژاد نماینده مجلس شورای اسلامی ساعت ۱۱ صبح

*پاکدشت: تجمع ۹ دی در مصلای شهرستان پاکدشت ساعت ۱۱ صبح با سخنرانی فرماندار شهرستان پاکدشت و سپس راهپیمایی یوم الله ۹ دی از مصلای شهرستان پاکدشت به سوی میدان معلم با سخنرانی فرمانده سپاه شهرستان

*پردیس:تجمع ۹ دی در مسجد الغدیر با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین مشهدی آقایی معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ساعت ۳۰/۱۰ صبح

*ملارد: مصلای نماز جمعه شهرستان ملارد پس از اقامه نماز جمعه

*دماوند: تجمع ۹ دی در مسجدجامع دماوند ساعت ۱۱ صبح

*شهرقدس: تجمع یوم الله ۹ دی در مصلای شهرستان قدس ساعت ۱۱ صبح

وی از عموم مردم شهرستان های استان تهران دعوت کرد تا در مراسم یوم الله ۹ دی شرکت کرده و اوج بصیرت و ولایتمدار خود را به نمایش گذارند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین