|
|
امروز: چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۰
کد خبر: ۳۵۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: لیبرال دمکراسی کاپیتالیستی غرب در حال فروپاشی است.
'اسدالله بادمچیان' روز پنجشنبه پیش از آغاز اجلاس سراسری دبیران استانها و شهرستانهای حزب موتلفه در مشهد، در جمع خبرنگاران افزود: دنیای ما در یک پیچ تند تاریخی قرار گرفته و همانطور که مارکسیسم فروپاشید لیبرال دموکراسی کاپیتالیستی غرب هم در حال فروپاشی است.

وی گفت: نظام سیاسی لیبرال دموکراسی با بحرانهای اقتصادی و سیاسی مختلف در حال دست و پنجه نرم کردن است و با بیداری ملتها چه در کشورهای اسلامی و چه در کشورهای غیر اسلامی مواجه می باشد.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی افزود: در کشور یونان که این همه به نظام سیاسی اش کمک کرده اند، مردم علیه آنها بپا خواسته اند لذا این مساله فقط تغییر یک حکومت نیست بلکه نوعی مقابله مردم یونان با نظام سرمایه داری غرب است.

وی گفت: در چنین وضعتی وظیفه ولی امر مسلمین است که راه را برای مردم جهان و جوانان باز کنند لذا مقام معظم رهبری با پیام اخیر خود راه را اینگونه باز نمودند و دعوت به انتخاب آگاهانه و آزادانه دین داشتند.

بادامچیان افزود: این پیام در بهترین موقع و به اقتضای زمان صادر شد و طبعا مخاطبین ایشان نیز پیام را دریافت کردند حتی اگر دولتهای غربی بخواهد مانع دریافت آن باشند.

وی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگاری پیرامون پذیرش سفیر جدید ایران در سازمان ملل از سوی آمریکا نیز گفت: نباید خومان را وارد این مسائل کنیم چون اصل مشکل نظام ما با استکبار بر سر حق و باطل و حفظ منافع ملت است.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی افزود: شاید اگر ما بر سر کار بودیم به شیوه دیگری عمل می کردیم که اصلا به اینجاها نکشد ولی به هر حال وقتی دولت سر کار است همین دولت نیز باید پاسخگو باشد.

اجلاس سراسری دبیران استانها و شهرستانهای حزب موتلفه اسلامی روز پنجشنبه با شعار 'بصیرت انقلاب، همگرایی ولایی' و بدون حضور خبرنگاران در مشهد آغاز شد.

قرار است طی اجلاس سراسری دبیران استانها و شهرستانهای حزب موتلفه اسلامی با حضور اعضای شورای مرکزی و دبیرکل این حزب مسائل سیاسی روز، امور درون تشکیلاتی و موضوع همگرایی اصولگرایان مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

حزب موتلفه اسلامی که پیش از این با نامهای جمعیت موتلفه اسلامی و هیاتهای موتلفه اسلامی نیز شناخته می شد از قدیمی ترین و ریشه دارترین احزاب ایران محسوب می شود که از سال ۱۳۴۲ فعالیت خود را آغاز کرده است.

شورای مرکزی این حزب 35 عضو دارد. دفاتر استانی و شهرستانهای حزب موتلفه نیز هم اینک در 30 مرکز استان و 180 شهرستان فعال هستند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین