کد خبر: ۳۵۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
سر مربی تیم سپاهان گفت:ما خلیل زلده و نویدکیا را از دست دادیم و مجبور شدیم در تیممان تغییر پست ایجاد کنیم و بازیکنانی را در پستهایی به میدان فرستادیم که شاید هرگز بازی نکرده بودند.
حسین فرکی در گفتگو با خبرنگار ورزسی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:در حال حاضر اگر بازیکن برزیلی که گرفتیم از بند مصدومیت رها شده به شرایط ایده آل برسد در ادامه مشکلی نداریم چرا که ازبک هم گرفتیم که شرایط خوبی دارد و می تواند به تیم کمک کند.با این حال دعا میکنم محرم نوید کیا هم هر چه زود تر به جمع ما ملحق شود

این مربی با اشاره به بازی های حساسی که با شروع نیم فصل دارند گفت: تيم ما چهار مسابقه شش امتيازي دارد و بايد امتياز بگيريم. البته نباید فکر کرد این چهار بازی  سپاهان را قهرمان مي‌کند چرا که رقیبانمان هم کوتاه بیا نیستند.ما روی تمام بازی هایمان حساب کردیم و از تمام آنها امتیاز خواهیم گرفت.
 
فرکی در مورد تیم ملی گفت:
تیمی که بازی تدارکاتی نداشته باشد روحش آسیب می‌بیند و سر حال نیست شاید دلیل بسیاری انتقاد ها این باشد.دلیل انتقاد ها مخالفت با کی روش نیست بلکه هر کارشناسی نظر خود را می گوید .این مسائل همیشه وجود دارد و همه نظر مشابه ندارند.با این حال بهتر است به نظر کی روش احترام بگذاریم و چنین تصور کنیم که او برنامه ریزی داشته است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین