|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۲
کد خبر: ۳۵۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳

مهاجم ولز می‌گوید شکست دادن انگلیس برای ولز کاملا در دسترس است و این تیم امیدهایش را برای صعود از دست نداده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورتال، برنان جانسون اصرار دارد که ولز می‌تواند انگلیس را شوکه کند و رویای جام جهانی خود را زنده نگه دارد.

امیدهای ولز برای صعود به مرحله حذفی پس از باخت ۲ بر صفر مقابل ایران به یک مو بند است. تساوی بدون گل انگلیس مقابل ایالات متحده در جمعه شب به این معنی است که ولز هنوز شانس صعود به مرحله یک هشتم نهایی را دارد. صعود به دور بعدی رقابت‌ها از دست ولز  خارج است مگر اینکه آنها با اختلاف چهار گل یاران گرت ساوت‌گیت را شکست دهند.

واقع‌بینانه‌تر، ولز باید روز سه‌شنبه انگلیس را شکست دهد، چیزی که از سال ۱۹۸۴ به آن دست نیافته است و امیدوار باشد بازی ایران و ایالات متحده به تساوی کشیده شود. این باعث می‌شود که ولز پشت سر انگلیس و بالاتر از ایران در رده دوم باشد.

جانسون در مورد حضور ولز در جام جهانی گفت: برای ما پیروزی برابر انگلیس لازم است تا شانس صعود داشته باشیم. ما نمی‌دانیم قرار است چه اتفاقی بیفتد اما می‌دانیم که همه بچه ها هر چه در توان دارند نشان خواهند داد. قطعاً این امکان وجود دارد که بتوانیم انگلیس را شکست دهیم. تلاش زیادی می‌خواهد اما چیزی است که ما برای آن آماده‌ایم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین