|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۳۵۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷


ورزش سه: تماشای بازی تیم ملی در نیمه نخست دیدار با انگلیس نشان می دهد که این تیم کارلوس کی روش اصلا روی انتقال برنامه نداشت!

این درست بر خلاف دو دوره قبل جام جهانی بود. تیم ملی فوتبال ایران با رهبری کارلوس کی روش در دو دوره قبل جام جهانی با تیم های بزرگی بازی کرد. تیم هایی چون آرژانتین، اسپانیا و پرتغال. تیم هایی که تیم های کوچکی نیستند حتی می توان گفت هم تراز انگلیس هستند. تیم ملی در هر سه دیدار خوب بازی کرد و روی انتقال برنامه داشت و در همه این بازی ها صاحب موقعیت شد، بطوریکه در هر سه دیدار شانس پیروزی هم داشت.

انگلیس در نیمه نخست دیدار با تیم ملی فوتبال ایران 366 پاس داد اما تعداد پاس ایرانی ها 46 پاس ثبت شد! چقدر عجیب. تیم کارلوس کی روش در نیمه نخست این قدر در گردش توپ و انتقال توپ ضعیف عمل کرد که حتی یک موقعیت جدی روی دروازه حریف خلق نکرد، بطوریکه دروازه بان تیم ملی فوتبال انگلیس کمترین لمس توپ را در 45 دقیقه اول داشت.

ایران با نیت صعود به دور دوم بازی ها بازی با انگلیس را آغاز کرد و می خواست از این دیدار یک امتیاز بگیرد اما فوتبال تیم کارلوس کی روش در 45 دقیقه نخست هیچ نشانی از تیم ملی دو دوره قبل جام جهانی نداشت و با این ترکیب و این شیوه حتی بعید است در دو بازی بعدی موفق به کسب امتیازات لازم برای صعود به دور بعدی بازی ها شود. کارلوس کی روش در همان نیمه نخست متوجه اشتباه خود در ترکیب شد، بطوریکه از سه تعویض خود استفاده کرد. حال تنها دو نوبت و دو تعویض می تواند انجام دهد.

 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین