|
|
امروز: چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۳۵۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸
'هاشم الکندی' نویسنده و تحلیلگر سیاسی عراقی در گفت و گو با 'ایرنا'، پیام آیت الله 'سید علی خامنه ای' رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران خطاب به جوانان اروپا و آمریکا را پیامی تاریخی و مهم و در عین حال خطاب به همه جوانان جهان دانست.
وی گفت: اهمیت این نامه در دعوت به شناخت حقایق اسلام در زمان حال و آینده از طریق دستیابی به منابع حقیقی که همان 'قرآن کریم' و حیات طیبه خاتم الانبیاء (ص) است که دست ایادی خبیث دشمنان انسانیت در مخدوش کردن چهره پاک اسلام را کوتاه می کند.

الکندی افزود: نامه آیت الله خامنه ای به جوانان اروپایی و آمریکایی در حقیقت به آنها القا می کند که با تاثیر از آنچه که در حوادث دفتر 'شارلی ابدو' در پاریس رخ داد، در باره اسلام قضاوت نکنند و تروریست هایی که خود غربی ها آنها را بوجود آوردند را چهره حقیقی اسلام نداند و فریب آنچه را که وسایل تبلیغاتی غرب در باره اسلام القا می کنند، نخورند که در این صورت آنها قربانی نشر اکاذیب علیه اسلام که به پدیده 'اسلام هراسی' موسوم است، خواهند شد.

وی اضافه کرد: از دیگر نقاط برجسته در پیام آیت الله خامنه ای رهبر بزرگ انقلاب اسلامی به جوانان اروپا و آمریکا این است که آنها را به عدم 'پیش داوری' در باره اسلام دعوت کرده و تاکید نمودند که مخاطب مسوولان جمهوری اسلامی، همانا سیاست گذاران آمریکایی است که با برنامه هایشان به هم مردم جهان و هم مردم آمریکا ضربه می زنند.

این تحلیلگر سیاسی عراقی تاکید کرد که با توفیق الهی و آنچه که از راهنمایی های آیت الله خامنه ای سراغ داریم، می دانند که چگونه از 'اسلام حقیقی و ناب محمدی' دفاع کند و در این مسیر از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کنند و حتی با استفاده از شبکه های اجتماعی برای رساندن پیامشان به جوانان غربی و شناخت حقایق امور استفاده می کنند.

الکندی این نامه را 'نامه ای تاریخی' از نظر مخاطب و مضمون توصیف کرد که در آن نه فقط جوانان بلکه همه جهانیان را به تعامل با اسلام بر اساس تعالیم حقیقی فراخوانده و از آنان خواسته تا فریب آنچه که دشمنان و تروریست هایی که در حقیقت دشمن اسلام و ساخته و پرداخته دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و غرب برای ضربه زدن به اسلام هستند، نخورند.

وی افزود: این نامه در حقیقت تجسم سخنان خدواند تعالی در قرآن کریم و آیه ( ادع الی سبیل ربک بالحکمه والموعظه الحسنه وجادلهم بالتی هی احسن ان ربک هو اعلم بمن ضل عن سبیله و هو اعلم بالمهتدین) است .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین