|
|
امروز: شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۳۵۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۲
مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور از افزایش 22 درصدی پروازهای خارجی و هشت درصدی پروازهای داخلی در 9 ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.
 'محمد علی ایلخانی' دوشنبه شب در جمع کارکنان فرودگاه شهید صدوقی یزد گفت: حمل ونقل هوایی با استقبال مواجه و به خاطر امنیت روانی ایجاد شده، مردم در سفرها استفاده از حمل ونقل هوایی را در اولویت قرار داده اند.

وی افزود: در فرودگاه امام خمینی(ره) برای تعطیلات عید سال 94 یک هزارو 500 نوبت پرواز فوق العاده شرکت های خارجی درخواست شده است.

ایلخانی با اعلام بین المللی شدن فرودگاه شهید صدوقی یزد، خاطرنشان کرد: سه دستگاه کمک ناوبری برای فرودگاه های کشور از یک شرکت خارجی خریداری شده که یکی از این دستگاهها در فرودگاه یزد نصب خواهد شد.

استاندار یزد هم در این نشست گفت: با توجه به توانمندهای این استان در زمینه ی صنعتی ، پزشکی ، گردشگری و علمی، باید برای افق 10 و 20 سال آینده نیز برنامه ریزی شود.

سید محمد میرمحمدی افزود: در کشور پنج استان منطقه ویژه علم و فناوری دارند که استان یزد نیز از جمله این استانهاست و در زمینه گردشگری نیز با استقبال زیاد گردشگران مواجه شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به استقبال از حمل ونقل هوایی در استان یزد، باید پیش بینی های لازم در این زمینه صورت گیرد.

مدیرکل فرودگاه شهید صدوقی یزد نیز گفت: در سال جاری 409 هزار نفر مسافر از خطوط هوایی استان یزد استفاده کردند که نسبت به سال قبل در پروازهای داخلی 19 درصد و در پروازهای خارجی 6.5 درصد رشد نشان می دهد.

سعدالله وطن خواه افزود: فرودگاه یزد نهمین فرودگاه بین المللی کشور است و تجهیز آن هم اواخر امسال آغاز می شود ضمن آنکه طرح توسعه فرودگاه نیز در دست اجراست.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین