|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۶
کد خبر: ۳۵۴۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰
فدوی با بیان اینکه خداوند خیلی صریح و واضح حزب خدا و حزب شیطان را معرفی می کند و وعده می دهد که با اراده الهی همواره حزب خدا پیروز است، خاطرنشان کرد: هر کجا که طبق دستورات اسلام و قرآن و امامین انقلاب عمل کردیم، عظمت یافتیم و قطعا وعده الهی در حوزه اقتصاد و معیشت نیز محقق می شود.

 ایسنا:سردار فدوی، اقتصاد و معیشت را تنها مستمسک استکبار برای خباثت علیه جمهوری اسلامی دانست و متذکر شد: اگر طبق دستورات اسلام و آموزه های قرآن و آرمان های انقلاب در حوزه اقتصاد عمل می کردیم، قطعا در این حوزه نیز قدرتمند می شدیم.

سردار علی فدوی در مراسم ششمین سالگرد شهادت شهید گیلانی مدافع حرم، شهید «محمد اتابه» و یادواره سرداران، فرماندهان و ۵۵۰ شهید شهرستان صومعه سرا که در گلزار شهدای گوراب زرمیخ برگزار شد، با اشاره به اوج گرفتن خباثت خبیثان عالم علیه جمهوری اسلامی ایران در ایام و دوره های مختلف، اظهار کرد: اگرچه این خباثت ها هیچگاه به نتیجه نرسیده و همواره با شکست مواجه شده است، اما اوج گیری این خباثت ها در مقاطع خاص چند دلیل دارد.

وی پیروزی ها و موفقیت های جمهوری اسلامی و شکست ها و ناکامی های دشمن را اصلی ترین دلیل اوج گیری این خباثت ها دانست و افزود: جبهه شیطان و در راس آنها آمریکا به مدت ۵۰۰ سال همه کشورها را چپاول و استعمار کردند و منابع آنان را به غارت بردند تا دنیای خودشان را بهتر کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، با اشاره به شکست ها و ناکامی های پی در پی استکبار به ویژه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: آمریکا در این ایام با شکست بزرگی رو به رو شده و نمی تواند از زیر بار سنگینی این شکست خارج شود و آن جنگی است که در اروپا راه افتاده و البته خودشان شروع کننده آن بودند، زیرا تحریم نفت و گاز روسیه برای اروپا را به دنبال داشته و مسئولان کشورهای اروپایی از مردم خواستند که برای زمستان خودشان چوب و زغال و کاه و... جمع کنند.

فدوی، فلاکت دنیای متمدن غرب به دنبال تحریم سوخت را یادآور شد و عنوان کرد: از روزی که لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردیم، با انواع و اقسام تحریم ها از جانب اغلب کشورها مواجه شدیم و هر روز و هر دوره ای بر این تحریم های همه جانبه افزوده شده است، اما مردم ایران تاکنون چنین وضعیتی را که اروپا با آن مواجه شده، احساس نکرده اند.

وی با بیان اینکه دنیای خبیث غرب و جبهه متحد کفر و استکبار منشا همه این شکست ها را انقلاب اسلامی می دانند، گفت: به اعتقاد آنان انقلاب اسلامی موجب شکست هیمنه استکبار جهانی شده و همه این مخالفت ها با آمریکا به خاطر انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه، با اشاره به ویژگی های دهه ۶۰، اضافه کرد: در سال های بعد از جنگ، آمریکا همواره به دنبال تداوم روند وابستگی و عدم پیشرفت ایران بوده، اما اکنون دولتی با رای مردم بر سر کار است که دشمن احساس کرده این روند در حال تغییر است و لذا دشمنی های خود را به ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت بیشتر کردند.

وی اقتصاد و معیشت را تنها مستمسک استکبار برای خباثت علیه جمهوری اسلامی دانست و متذکر شد: اگر طبق دستورات اسلام و آموزه های قرآن و آرمان های انقلاب در حوزه اقتصاد عمل می کردیم، قطعا در این حوزه نیز قدرتمند می شدیم.

فدوی با بیان اینکه خداوند خیلی صریح و واضح حزب خدا و حزب شیطان را معرفی می کند و وعده می دهد که با اراده الهی همواره حزب خدا پیروز است، خاطرنشان کرد: هر کجا که طبق دستورات اسلام و قرآن و امامین انقلاب عمل کردیم، عظمت یافتیم و قطعا وعده الهی در حوزه اقتصاد و معیشت نیز محقق می شود.

وی اسلام را آخرین دین الهی و حضرت محمد(ص) را آخرین پیامبر الهی دانست و ادامه داد: خداوند در قرآن هر آن چیزی که مورد نیاز بشر است را آورده و لذا اقتصاد و معیشت نیز در قرآن است.

جانشین فرمانده کل سپاه، با بیان اینکه در عرصه دفاعی و نظامی براساس اسلام و قرآن و قانون اساسی عمل کردیم و لذا امروز قدرت بازدارندگی داریم، تاکید کرد: خبیثان عالم پیروزی های ما را درک کرده اند و لذا می خواهند مانع آن شوند.

وی با بیان اینکه شهدا و رزمندگان و جانبازان به شروط قرآنی عمل کردند و پیروزی را برای ملت ایران رقم زدند، گفت: بیش از ۲۰۰ هزار شهید در دوران دفاع مقدس دادیم و لذا ملت ایران هر کجا که لازم بوده برای انجام تکلیف الهی جان داده اند و اکنون نوبت عرصه اقتصادی است.

فدوی پرهیز از ربا و ترویج قرض الحسنه را یکی از دستورات اقتصادی قرآن دانست و اضافه کرد: در طول ۴۳ سال گذشته بارها پیروزی جبهه حق و شکست جبهه باطل را دیدیم و برای اینکه شاهد پیروزی های کشور در امور اقتصادی و معیشتی نیز باشیم باید براساس اسلام و قرآن عمل کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه، با اشاره به شکست آمریکا و هم پیمانانش در لبنان و سوریه و عراق و فلسطین و یمن و افغانستان، خاطرنشان کرد: دشمن برای خباثت های خود همواره از اقتصاد و معیشت و تورم و گرانی استفاده می کند، زیرا می داند در سایر موضوعات کاری از پیش نمی برد؛ البته در جریان کرونا شاهد دزدی های غارت گونه فروشگاه ها در کشورهای به ظاهر متمدن و اقتصادی غربی بودیم، اما مردم مسلمان و شیعه ما به حلال و حرام اعتقاد دارند و با ادب و معرفت هستند.

وی با بیان اینکه مسلمانان به حضور خدا و نقش آفرینی اراده الهی در همه امور اعتقاد دارند، گفت: دشمن از طریق فضای مجازی روی فکر و ذهن نوجوانان و جوانان ما کار کرده و لذا طی روزهای اخیر شاهد حوادثی در کشور بودیم که تحفه جبهه باطل برای کشور و انقلاب ماست.

فدوی با اشاره به اهمیت اقتصاد و معیشت در زندگی انسان، یادآور شد: قطعا انسان های توانمند بی شماری داریم که با بهره هوشی بالای خود از عهده هر کاری بر می آیند و می توانند اقتصاد را مدیریت کنند. امروز جمهوری اسلامی موشکی ساخته که هیچ سیستم پدافندی در دنیا وجود ندارد که بتواند به مقابله با آن برخیزد و لذا در علم اقتصاد هم می توانیم کارآمد باشیم.

وی با بیان اینکه به برکت خون شهدا از این مقطع هم با پیروزی عبور می کنیم و روسیاهی برای خبیثان عالم و همپیمانان آنان باقی می ماند، اظهار کرد: باید مسئله اقتصاد و معیشت را حل کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: نسل دهه های ۴۰ و ۵۰ امام و انقلاب و حوادث دهه ۶۰ و جنگ تحمیلی و شهدا را دیده اند، اما جوانان ما در دهه ۹۰ ما هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای ایران جنگیدند و امنیت کشور را رقم زدند.

وی با اشاره به شهادت نیروهای انتظامی و امنیتی و بسیجی و پاسدار در حوادث اخیر، خاطرنشان کرد: در همه صحنه های انقلاب این مردم با بصیرت پای کار بودند و اگرچه شیطان بزرگ با هیاهو و سر و صدای فضای مجازی و رسانه های خبیثش دنبال نتایج دیگری است، اما مردان و زنان ما درک کاملی از شرایط دارند و هیهات این امیدواری شیطان به سرانجام برسد.

فدوی با بیان اینکه دشمن با احاطه اینترنتی و رسانه ای و ماهواره ای خود به دنبال معطوف کردن دل جوانان ماست، گفت: خداوند تضمین کننده پیروزی جبهه حق و شکست جبهه باطل است و لذا باید در دل و زبان و عمل ثابت کنیم که پیرو جبهه حق هستیم و به احکام اسلام عمل می کنیم.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین