|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲
کد خبر: ۳۵۳۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
در این نشست خبرنگاری از ستاشی پرسید که «تاکنون چه تعداد دانش‌آموز، دانشجو، معلم و استاد دانشگاه بازداشت شده‌اند؟» ستاشی پاسخ داد: تعداد انگشت شماری بازداشت شده‌اند. این تعداد هم به علت این است که جرایم مهمه مرتکب شدند زیرا همه در برابر قانون یکسانند.

مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در نشیت خبری امروز خود درباره تعداد بازداشتی های حوادث اخیر در مدارس و دانشگاه ها در حوادث اخیر و ایا معلمان هم در این بازداشتی ها بودند؟ گفت: تعداد انگشت شمار هستند. این تعدادی که هستند به علت این است که جرایم مهمه مرتکب شدند زیرا همه در برابر قانون یکسانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، در این نشست خبرنگاری از ستاشی پرسید که «تاکنون چه تعداد دانش‌آموز، دانشجو، معلم و استاد دانشگاه بازداشت شده‌اند؟» ستاشی پاسخ داد: تعداد انگشت شماری بازداشت شده‌اند. این تعداد هم به علت این است که جرایم مهمه مرتکب شدند زیرا همه در برابر قانون یکسانند.

وی افزود: دانش آموز و دانشجو و معلم و مدرس دانشگاه از بهترین اقشار کشورند و فرهیختگان هستند. ای داد از روزی که کسانی که عزیز ملت اند گرفتار یکسری مسائل شوند و خدایی نکرده در صف آشوبگران قرار گیرند. صف معترض با آشوبگر جدا است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین