|
|
امروز: يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۳۵۳۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

تسنیم: شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۴۴هزار واحدی روبرو شد.

در جریان دادوستد‌های امروز بازار سرمایه بیش از ۸ میلیارد و ۶۳۳ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۴ هزار و ۹۷۶ میلیارد تومان در بیش از ۳۵۴ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۴۴ هزار و ۷۸۲ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۲۸ هزار و ۳۲۴ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نماد‌های معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و پالایش نفت تهران شد و در مقابل شرکت‌های کابل البر، تامین سرمایه نوین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۴ میلیارد و ۶۲ میلیون ورقه به‌ارزش ۵ هزار و ۱۷۹ میلیارد تومان در ۲۲۰ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) یک واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷ هزار و ۷۰۵ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نماد‌های معاملاتی پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس و پتروشیمی تندگویان شد و در مقابل شرکت‌های تامین سرمایه دماوند، بیمه سامان و مبین وان کیش بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین