|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۳۵۳۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴

فارس: معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: دشمن قصد داشت با اغتشاشات، حرکت رو به جلو و پیشرفت روزافزون کشور را در حوزه‌های مختلف مختل کرده و تمرکزها را بر هم زند.

سیدمحمد حسینی شامگاه امروز در نشست هم‌اندیشی اعضای کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان که در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، اظهار کرد: دشمن قصد داشت با اغتشاشات حرکت رو به جلو و پیشرفت روزافزون کشور را در حوزه‌های مختلف مختل کرده و تمرکزها را بر هم زند.

وی افزود: اکنون دیگر رشد اقتصادی کشور منفی و یا صفر نیست و به حرکتی مثبت درآمده و نقدینگی در حال رشد است و این‌ها دشمنان را بیش از هر چیزی رنج می‌دهد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تصریح کرد: با کشورهای همسایه و منطقه از جمله روسیه قراردادهای فی‌مابین بسیار خوب و امیدوارکننده‌ای را امضا کردیم که قطعا تاثیرش را در رشد اقتصادی کشور خواهیم دید.

حسینی عنوان کرد: دشمن در اغتشاشات اخیر سرمایه‌گذاری عظیمی را انجام داده است به‌طور مثال شبکه ایران اینترنشنال به عنوان یک اتاق جنگ بر علیه ما وارد عمل شده است.

وی با بیان اینکه اغتشاشگران در شهری مثل شیروان ۱۰۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرده‌اند؛ ادامه داد: همه این‌ها نشان از ساماندهی و آموزشی جهت براندازی است، زیرا این حجم از تخریب به هیچ وجه نمی‌تواند کار آدم عادی باشد.

معاون رئیس جمهور در امور مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمن جنگ رسانه‌ای عظیمی را بر علیه ایران اسلامی آغاز کرده به‌طوری که حتی نقاط قوت کشور را نیز تیره و تار نشان می‌دهند.

به گفته حسینی، اکنون توان نظامی کشور به حدی رسیده که ۲۲ کشور خواهان خرید پهباد ایرانی هستند.

وی در خصوص مشکلات و مسائل معیشتی دانشگاهیان نیز گفت: رئیس جمهور طی جلسه‌ای نسبت به حل مشکلات مسکن اساتید دستور داد و همچین حل سایر مشکلات دانشگاهیان نیز در کانون توجه دولت قرار دارد‌.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین