کد خبر: ۳۵۳۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷

جانشین نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف بیش از ۵۹ کیلوگرم تریاک و دستگیری سوداگر مرگ خبر داد.

سرهنگ شهرام امیریان در جمع خبرنگاران در خصوص کشف مواد مخدر در شرق استان تهران اظهار کرد: ماموران مبارزه با موادمخدر شرق استان تهران با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت می کند و اخیرا با کمک همدستانش مقدار زیادی موادمخدر را از شرق کشور تهیه کرده و قصد انتقال آن به شرق استان تهران را دارد ، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر بلافاصله به محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان ورامین اعزام و اقدام به کنترل و پایش خودروهای عبوری کرده و خودرو مورد نظر را شناسایی و متوقف کردند.

جانشین نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران بیان کرد: پس از هماهنگی قضائی ماموران در بازرسی از خودرو تعداد ۵۳ بسته به مقدار ۵۹ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر تریاک کشف کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در این عملیات یک نفر دستگیر ، یک دستگاه خودرو سوزوکی توقیف شده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

امیریان در پایان سخنان خود با بیان اینکه مواد مخدر تاثیر زیادی بر افزایش میزان جرایم و در نتیجه کاهش امنیت دارد ، از شهروندان خواست برای کاهش تبعات ناشی از این مواد هرگونه مورد مشکوک در زمینه خرید ، فروش و حمل مواد مخدر را سریعأ به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین