|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۳
کد خبر: ۳۵۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷
رئیس پژوهشکده پولی و بانکی گفت: اقتصاد کشور در شرایط کنونی یکی از حساس‌ترین دوران خود را سپری می‌کند در چنین شرایطی باری سنگین بر دوش بازار مالی و سیستم بانکی کشور است.
چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت صبح امروز در سالن نمایشگاه برج میلاد به مدت دو روز آغاز به کار کرد. در همین راستا فرهاد نیلی رئیس پژوهشکده پولی و بانکی و دبیر همایش گفت: اقتصاد کشور در شرایط کنونی یکی از حساس‌ترین دوران خود را سپری می‌کند در چنین شرایطی باری سنگین بر دوش بازار مالی و سیستم بانکی کشور است.

وی افزود: استحکام مالی بانک‌ها که در اثر تحریم و رکود آسیب دیده است باید ترمیم شود و شکاف بانکداری کشور با بانکداری پویا و نوین جهانی از بین رود و در همین راستا باید به بازآرایی بانک مرکزی و نوسازی سیستم بانکی که از جمله اهداف رئیس کل بانک مرکزی است بپردازیم.  

نیلی در ادامه افزود: بانکداری الکترونیک در ایران به عنوان صنعتی پویا وارد دوران بلوغ خود شده است و باید نیاز مشتری در این سیستم سنجیده و امکانات و خدمات صحیحی ارائه گردد و ارائه کارت اعتباری مهم‌ترین اهداف نظام بانکی در سال‌های پیش رو است.

دبیر همایش در ادامه اظهار داشت: ما سعی کردیم با برگزاری این همایش مرزهای داخلی و بین‌المللی را کاهش دهیم و در همین راستا با استفاده از گفتگوهای برنامه‌ریزی شده در این همایش و نشست‌های موجود سعی کردیم از حداکثر فرصت‌های همایش استفاده کنیم تا دانش و تجارب برتر نظام بانکی در مصاف با فرصت‌های متفاوت میان بانکداران داخلی و بین‌المللی تبادل شود.

در پایان این همایش علاوه بر تقدیر و معرفی محصولات برتر سیستم بانکی سعی در جمع‌آوری و ارائه یافته‌ها و چالش‌‌های این همایش خواهیم داشت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین