|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۸
کد خبر: ۳۵۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵
سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که رئیس رژیم صهیونیستی در سفر آتی خود به آمریکا با رئیس جمهور این کشور دیدار نخواهد داشت.
به نقل از  پایگاه اینترنتی نشریه جروزالم پست، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که «روون ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی در سفر آتی خود به آمریکا با «باراک اوباما» رئیس جمهور این کشور دیدار نخواهد داشت.

 «آلیس‌تر باسکی» گفت: «باراک اوباما به دلیل فشردگی برنامه‌هایش نمی‌تواند با روون ریولین رئیس اسرائیل در خلال سفر آتی این هفته وی به نیویورک با وی دیدار کند.»

وی افزود: «در ماههای اخیر شاهد تماس‌هایی بین اسرائیل و آمریکا با توجه به درخواست ماه دسامبر ریولین برای امکان پذیر بودن دیدار وی با رئیس جمهور باراک اوباما در خلال سفرش به نیویورک برای حضور در مراسم روز بین المللی بزرگداشت هولوکاست در سازمان ملل بودیم. اما با توجه به فشردگی برنامه‌های رئیس جمهور این دیدرا امکان پذیر نخواهد بود.»

اوباما در حال حاضر در سفر هند به سر می‌برد و قرار است دیدار کوتاهی هم از عربستان سعودی داشته باشد.

ریولین رئیس رژیم صهیونیستی روز یکشنبه راهی نیویورک شد.

در این حال «جیسون پرلمن» سخنگوی رئیس رژیم صهیونیستی درباره این دیدار گفت: «در این برهه زمانی توافق شد که ما دیداری بین روسای جمهور دو کشور به خاطر فشردگی برنامه‌های آن‌ها نداشته باشیم و این دیدار در زمان دیگری برگزار خواهد شد.»

قرار است رئیس رژیم صهیونیستی روز سه شنبه در سازمان ملل سخنرانی کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین