کد خبر: ۳۵۳۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸

فارس: فرمانده انتظامی فارس گفت: برخی از کشورهای اروپایی از ابتدای تابستان جاری، اعلام کردند هیچ گردشگری به سوی ایران نرود و به دنبال این موضوع، با یک بهانه واهی دست دشمن رو شد.

سردار رهام بخش حبیبی امروز در جلسه مشترک جامعه روحانیت شیراز و شورای قضائی و انتظامی استان فارس، اظهار کرد: هر وقت دشمن بر روی چیزی دست گذاشت و موضع گرفت، باید بدانید آن مسئله حق است که دشمن را ناراحت کرده است.

وی در ادامه به هجمه های علیه روحانیت نیز اشاره و اضافه کرد: در اتفاقات اخیر مشاهده شده که شعارها و هجمه هایی را به روحانیت نسبت دادند؛ این کار دشمن نشان از فعالیت مطلوب این قشر دارد.

فرمانده انتظامی فارس تصریح کرد: دشمنان با این شعار و نگاه به دنبال این هستند که ایران قوی نباشد، چرا که هر وقت ایران قوی نباشد می توانند ضربه بزنند.

وی به تبیین وقایع اخیر پرداخت و خاطرنشان کرد: طبق اعلام میراث فرهنگی، کشورهای اروپایی از سه ماه قبل از اغتشاشات اعلام کردند هیچ گردشگری به سوی ایران نرود، اعتقاد ما این است که با یک بهانه واهی دست دشمن رو شد، از این رو آمادگی مجموعه فراجا نیز بیشتر شد و هنگامی که به ماه مهر رسیدیم، دانش آموزان در جبهه دشمن نبودند و آنان را همراهی نکردند.

سردار حبیبی گفت: شب اول و دوم اغتشاشات، هجمه سنگینی آوردند که مردم را به سطح خیابان بیاورند اما مردم همراهی نکردند، دشمن همه هم و غم خود را گذاشت تا مردم را علیه پلیس به صحنه بیاورد اما مردم دشمن را همراهی نکردند.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در اغتشاشات شهید داد اما کسی از اغتشاشگران را نکشت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین