|
|
امروز: جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۷
در راستای تقویت و توسعه روابط و همکاری‌های مشترک؛
کد خبر: ۳۵۳۰۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶

   مدیرعامل بانک ملی ایران در سفر به استان کرمان به همراه دیگر مدیران ارشد این بانک و با حضور حجت الاسلام اصغر عسکری امام جمعه رفسنجان و فرماندار رفسنجان از مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در راستای بررسی راه های مشترک و تقویت و توسعه روابط و همکاری‌های دو جانبه از مجتمع مس سرچشمه رفسنجان بازدید کرد و با مدیرعامل این مجموعه‌ بزرگ صنعتی و معدنی به گفت ‌وگو نشست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر فرزین در این دیدار با حسین احمدی مدیرعامل این مجتمع صنعتی به تشریح خدمات و توانمندی های بانک ملی ایران پرداخت و گفت: بانک ملی ایران بزرگترین بانک کشور است و در جهت تقویت اقتصاد ملی برنامه های مشخصی برای توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی صادرات محور و همچنین در بخش تسهیلات خرد سیاست های خاصی در ارائه تسهیلات به آحاد جامعه دارد.

وی همچنین به شبکه ارزی قوی بانک ملی ایران به ویژه در خارج از کشور اشاره کرد و افزود: بانک ملی ایران در بین بانک های کشور در حوزه ارزی بی رقیب است و تلاش می کند تا تامین مالی ارزی را به سوی حمایت از تولید کشور هدایت کند.وی در ادامه گفت: بانک ملی ایران آمادگی دارد متناسب با نیاز ‏این مجموعه‌ صنعتی خدمات کارآمد مالی و بانکی را طراحی و ارائه کند.

وی به انعقاد یک قرارداد در جهت توسعه و تقویت روابط و همکاری های مشترک اشاره کرد و افزود: این بانک مصمم است با ارائه یک سبد تامین مالی مناسب و موثر طرح های توسعه محور این مجتمع را در کمک به پیشبرد صنعت مس در کشور به خوبی تا حصول نتیجه حمایت کند.

مدیر عامل بانک ملی ایران با اشاره به اینکه افزایش سهم بانک در تمامی شاخصه های نظام بانکی با اهمیت است، تصریح کرد: دو شعبه تخصصی یکی برای امور بانکداری شرکتی و دیگری جهت شرکت های دانش بنیان در استان کرمان اختصاص خواهیم داد تا با توجه به ظرفیت های استان با پیاده سازی برنامه های بانکداری جامع و شرکتی به بهبود کسب و کارها، تولید و اشتغال در استان بویژه این مجموعه کمک کنیم.

وی با اشاره به عملیات ساخت و احداث شهرک زنجیره فتوولتائیک انرژی های تجدیدپذیر ایران با مشارکت بانک ملی ایران در شهر ماهان تاکید کرد: با توجه به راه اندازی این پروژه شاهد تاثیرات خوب و مطلوبی در کشور خواهیم بود.

حسین احمدی مدیرعامل مجتمع مس سرچشمه رفسنجان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت های این شرکت، چند خواسته خود از مدیرعامل بانک ملی ایران را مطرح و در ادامه بر لزوم تقویت همکاری با بانک ملی ایران تاکید کرد.

در این نشست مشترک حسین احمدی نیز به بررسی و بیان نقطه نظرات خود در خصوص مشکلات و موانع تولید و همچنین به تبیین انتظارات این شرکت از بانک های کشور به ویژه بانک ملی ایران پرداخت و در ادامه تاکید کرد: این شرکت برای توسعه فعالیت های خود به کمک های مالی و اعتباری بانک ملی ایران نیازمند است.

گفتنی است، مدیرعامل بانک ملی ایران را در این دیدار محسن امین زارع عضو هیات عامل و معاون ارزی و بین الملل، محمد نجف زاده معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو، علی رضا صادقی معاون بانکداری جامع، محمد شیریجیان عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول، مصطفی امیری قادی مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران و همچنین علی رضا گچ پززاده مدیرعامل صرافی ملی همراهی کردند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین