|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۳۵۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰
وزیر نفت با بیان این که رشد و پیشرفت و همچنین شکست، اتفاقی نیست؛ تصریح کرد: وزارت نفت تاثیر قابل توجهی در ورزش کشور گذاشته است.
  وزیر نفت با تاکید بر سلامت محوری این وزارتخانه اظهار کرد: مجموعه بزرگی در بخش سلامت وزارت نفت فعال است و که بخش قابل توجهی آن به ورزش مرتبط می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت (MOP)، بیژن زنگنه در نشست شورای مرکزی ورزش وزارت نفت، با بیان این که بر موضوع ورزش تاکید ویژه ای وجود دارد، زیرا این مقوله نیز مانند بهداشت و درمان و اچ اس یی بر سلامت تاثیر مستقیم دارد، گفت: باید در شورای مرکزی ورزش وزارت نفت به دنبال پاسخ به این پرسش باشیم که در زمینه ورزش چه اقدامهایی باید برای ارتقای سلامت کارکنان و خانواده های آنان در اولویت قرار گیرد.

وزیر نفت با بیان این که رشد و پیشرفت و همچنین شکست، اتفاقی نیست؛ تصریح کرد: وزارت نفت تاثیر قابل توجهی در ورزش کشور گذاشته است. به طور قطع هر رشد و پیشرفتی مانند آنچه در والیبال کشور شاهد آن هستیم، اتفاقی نیست و «تدبیر» لازمه آن است.

وی به طرح جذب قهرمانان ملی در صنعت نفت اشاره کرد و اظهار داشت: زمانی که این طرح اجرا شد، قهرمانان شاخص کشور در رشته های مختلف به استخدام وزارت نفت درآمدند، اما پس از آن تعداد قهرمانان ملی به حدی افزایش یافت که اجرای این طرح مقدور نبود.

در ادامه  این جلسه، کریم سلحشور، رئیس شورای مرکزی ورزش وزارت نفت به بیان رویکردهای تازه ورزش وزارت نفت پرداخت و توضیحاتی درباره عملکرد ورزش در این وزارتخانه ارائه داد.

غلامرضا شاه کرمی، دبیر و عضو شورای مرکزی ورزش وزارت نفت نیز در سخنانی با قدردانی از حمایت وزیر نفت از ورزش، ایده هایی را در زمینه بهبود شرایط ورزش در مناطق مختلف نفتی و عملیاتی مطرح کرد و گفت: چهره های مستعد بسیاری در ورزش وزارت نفت فعالیت می کنند و تعداد زیادی از این چهره ها، از حوزه همگانی به ورزش قهرمانی راه یافته اند و برای وزارت نفت و کشورمان افتخار کسب کرده اند.


 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین