|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۳۵۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳
بازار داغ شایعات هم در این میان بی تاثیر نبود و هرازچندگاهی اخبار غیر رسمی مبنی بر مخالفت علی اصغر پورمحمدی معاون سیما و یا محمد سرافراز رئیس سازمان صداوسیما با این پروژه منتشر می‌شد که هیچ وقت کسی آنها را تائید یا تکذیب نکرد.
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «اتاق عمل» در حالی از سر گرفته می‌شود که مهران مدیری تغییرات بسیاری در متن‌ها انجام داده است.
 
 روز ۲۶ آذرماه از سوی روابط عمومی مجموعه تلویزیونی «اتاق عمل» اعلام شد به دلیل تغییراتی در متن و محتوای سریال اتاق عمل، ضبط این سریال به مدت 20 روز متوقف شد که با بازنویسی و تغییراتی در متن و اجرا، ادامه تولید این سریال از هفته آینده شروع خواهد شد.
 
درست ۵ روز پس از این ماجرا یعنی ۱ دی ماه رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، در نامه‌ای به معاون سیمای رسانه ملی، خواستار جلوگیری از خدشه دار شدن جایگاه جامعه پزشکی در پخش برنامه‌های طنز شد. در پایان این نامه ۴ بندی، آمده بود سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را جهت همکاری و مشاوره در تهیه محتوای مناسب برای برنامه‌های مشابه اعلام می دارد و در عین حال مصرانه تقاضا دارد در مورد ساخت سریال مذکور نهایت دقت و صلاح اندیشی صورت پذیرد تا خدای ناکرده تصویری غیرواقعی و غیرمنصفانه از جامعه پزشکی و نظام سلامت در ذهن مردم ایجاد نگردد و موجب ناامنی ذهنی جامعه را فراهم نکند.
 
اما در این دوره توقف ماجرا به همین جا ختم نشد و وزیر بهداشت نیز در گفت‌وگویی اعلام کرد: مدیری از هنرمندان توانمند کشور است و خوشحالم که لبخند را بر لب مردم می‌نشاند و این روزها مردم به خندیدن و خوشحال شدن نیاز دارند اما اینکه دیوار جامعه پزشکی کوتاه است، مورد سؤال ما است.
 
وی ادامه داد: باید خواسته رهبر که رعایت حرمت همه اقشار به ویژه پزشکان است مورد توجه قرار گیرد و بخش مهمی از درمان که اعتماد بیمار به پزشک است، خدشه‌دار نشود و به آنچه که به این اعتماد آسیب بزند، به شدت مخالف هستیم و باید برای جامعه پزشکی ارزش قائل شویم.
 
این اظهارنظرها باعث شد حواشی درباره سریال ۹۰ قسمتی مهران مدیری هر روز بیشتر از گذشته شود و حتی در مقطعی سازندگان تصمیم گرفتند ماجرای سریال را تغییر دهند و آن را به خانه سالمندان اختصاص دهند.
 
بازار داغ شایعات هم در این میان بی تاثیر نبود و هرازچندگاهی اخبار غیر رسمی مبنی بر مخالفت علی اصغر پورمحمدی معاون سیما و یا محمد سرافراز رئیس سازمان صداوسیما با این پروژه منتشر می‌شد که هیچ وقت کسی آنها را تائید یا تکذیب نکرد.
 
در نهایت توقفی که قرار بود ۲۰ روز به طول انجامد، به ۴۰ روز رسید و حال زمزمه‌هایی مبنی بر آغاز دوباره کار به گوش می‌رسد. مهران مدیری تا جایی که توانسته فیلمنامه را جرح و تعدیل کرده و آن را به مذاق پزشکان خوش کرده است. حالا قرار است طی هفته‌های اخیر تصویربرداری سریال «اتاق عمل» از سر گرفته شده و ادامه آن ساخته شود.
 
این سریال قرار بود در فصل زمستان از شبکه تهران پخش شود که با توجه به توقف ساخت، پخش آن نیز به سال۹۴ موکول شده است. ضمن اینکه با توجه به تغییر ماموریت شبکه تهران، احتمالا شبکه پخش سریال نیز تغییر می‌کند.
 
این اتفاقات در حالی افتاده که در این مدت مهران مدیری با محمودرضا تخشید مدیرکل امور نمایش سیما نیز دیدارهایی داشته است.
منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین