کد خبر: ۳۵۲۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: دشمنان در توطئه و فتنه جدید به‌دنبال تضعیف قدرت ایران در فضای ملی و بین‌المللی به ویژه مذاکرات بودند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه امروز (۲۲ مهر) شهر بوشهر با تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، فعالیت متخصصان ایرانی در درمان و پیشگیری از کرونا، بی نیازی کشور به غرب، توسعه و پیشرفت‌های متعدد در سیاست، علم و فناوری و فرهنگ، جهانی شدن پیاده روی اربعین و ابتکار عمل ایران در مذاکرات برجام را نمونه‌هایی از موفقیت‌های ایران اسلامی عنوان و اظهار کرد: این موفقیت‌ها دشمن را مجبور به عکس‌العمل‌هایی کرده تا این روند را متوقف کند.

وی اضافه کرد: دشمن امروز به استیصال افتاده است و نمی‌تواند مثل اول انقلاب، جنگ را تحمیل کند به دلیل به دنبال بهانه‌هایی است که بتواند در جریان قوی انقلاب، پیشرفت و توسعه با هرج‌ومرج کاری ذهن مسئولان و نظام اسلامی به خودش مشغول کند.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: جبهه رسانه‌ای استکبار و رسانه‌های بین‌المللی در یک سازماندهی خاص، تهاجم گسترده علیه ایران اسلامی و مردم به‌راه انداخته‌اند تا بتوانند اذهان را نسبت به ایران، انقلاب، آرمان‌ها و ارزش‌ها تغییر دهند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه جبهه استکبار همه تلاش خود را برای مدیریت ادراکی علیه نظام جمهوری اسلامی و ارزش های آن به کار گرفته است، افزود:  مردم ولایت‌مدار، بصیر، فهیم و مقاوم ایران با پیروی از رهبری این توطئه را افشا و مشت محکمی بر پیکره جهان استکبار وارد کردند.

وی تاکید کرد: دشمنان در توطئه و فتنه جدید دنبال تضعیف قدرت ایران در فضای ملی و بین‌المللی به ویژه مذاکرات بودند.

خطیب نماز جمعه بوشهر با گرامیداشت روز جهانی عصا سفید عنوان کرد: مسئولان باید نسبت به حل مشکلات نابینایان در زمینه مسکن، اشتغال، تسهیل در زندگی و ازدواج اقدام کنند.

وی با گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: استان بوشهر با وجود ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی، از جایگاه مطلوبی در عرصه اقتصاد ورزش برخوردار نیست که نیاز است مسئولان به ویژه صنایع و شرکت‌های بزرگ از ورزش استان بوشهر حمایت کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین