کد خبر: ۳۵۲۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱

امام جمعه موقت زاهدان گفت: باید صف افراد معترض و اغتشاشگر را از هم جدا کنیم زیرا اعتراض و موجی ایجاد شد و دشمن از این فرصت استفاده کرد و با تمام توان و با ابزار دروغ وارد میدان شد.

حجت الاسلام سید خلیل حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای قدس زاهدان اظهار کرد:در اتفاقات اخیر عده‌ای معترض و عده‌ای هم هیجان زده شده و به خیابان آمدند که حسابشان با اغتشاشگران جداست اما خواسته مردم از مسوولان برخورد اشد با اغتشاشگران و امیدوارکنندگان دشمنان است.

امام جمعه موقت زاهدان در ادامه گفت: در حوادث اخیر حساب کسانی که اعتراض داشته و افرادی که هیجان زده به خیابان آمدند با حساب اغتشاشگران جداست مردم از مسوولان درخواست دارند آن عده که باعث شدند جبهه دشمنان اسلام امیدوار و دل مردم و دل رهبر عزیزمان جریحه دار شود باید با دقت و بدون تعارف به اشد مجازات برسند.

وی با اشاره به اتفاقات دو هفته اخیر در کشور و  اغتشاشات و اتفاقاتی که در استان پیش آمد بر چند نکته تاکید کرد و گفت: بیش از چهار دهه قبل ایران یک لقمه آماده برای آمریکا و استکبار جهانی بود و آنها به هر شکلی که میلشان بود از این لقمه آماده استفاده می کردند اما با پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران این لقمه آماده را از حلقوم آمریکا و استکبار جهانی خارج کرد و آمریکا و استکبار جهانی را در هم شکسته و یک کشور مستقل شدیم.

امام جمعه موقت زاهدان ادامه داد: دشمنان با توطئه های مختلف از جمله هشت سال جنگ تحمیلی، فتنه های متعدد در کردستان، ترکمن صحرا و دیگر نقاط کشور، تحریمها و غیره هر چه در توان داشتند انجام دادند تا ایران این که هست نباشد اما هرگز راه به جایی نبرده اند و این مساله همواره خاری در چشم دشمنان ایران اسلامی بوده است.

وی افزود: کشور مقتدری که با وجود همه مشکلات به پیشرفت رسید و شهید سلیمانی با سپاه قدسش یک تنه در مقابل ایادی استکبار و صهیونیست ایستاد و آنان را به زانو در آورد انتظار این بود که دشمنان از هر بهانه ای استفاده کرده و برای ایران اسلامی ایجاد مشکل و شکستن جبروت خود را جبران کنند به همین سبب از هر مساله ای برای ضربه زدن به ایران اسلامی استفاده می کنند اما به فضل خدا و با همت مردم همیشه در صحنه هیچگاه موفق نخواهند شد.

وی گفت: وظیفه ما این است؛ همانطور که تا امروز در صحنه و پشتیبان رهبر معظم انقلاب بودیم همچنان در صحنه باشیم و دشمنان را ناامید کنیم.

وی تصریح کرد: مسوولان نیز باید حواسشان را جمع کنند و بهانه دست دشمن ندهند و اگر اتفاقی می افتد مردم را در جریان بگذارند و آنان را آگاه کنند تا مردم هشیار باشند.

حجت الاسلام حسینی در بخشی از خطبه های نماز با تبریک سالروز ولادت باسعادت و پر برکت پیامبرگرامی اسلام حضرت محمد (ص) و امام جعفرصادق (ع) اظهار کرد: پیامبر اسلام بسیار مهربان بودند و با وجود اذیت و آزارهای بسیاری که در راه گسترش دین اسلام متحمل شدند تنها پیامبری هستند که از خداوند تقاضای عذاب نکردند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین